Hotel Terrass ****

8,5

24 reviews over Hotel Terrass in het Nederlands

Mooi hotel

ramonabarona, 18-3-2013

Mooi hotel. Luxe hotel, vriendelijk personeel, uitzicht op de Eifeltoren (moet wel zeggen dat wij geluk hadden met een balkon), heerlijk ontbijt, geweldige ligging in de wijk Montmatre.

Wij waren met z'n 3-en en hadden een grote kamer met fatsoenlijke bedden. Dus niet een opklapbedje wat bij geschoven is.

Wel leuk dat ze dachten dat ik een kind was. Op de kussen van mijn bed lagen kleurpotloden en een kleurplaat. Ik heb me dus niet verveeld.

Wat een detail is, is dat er tussen de twee bedden een scheidingswand zit waardoor je ook gevoel van privacy hebt. De scheidingswand kan overigens open.

Gereisd anders in september 2009

Super!

Linda, 3-5-2010

Echt een superhotel.

We hadden een hele mooie ruime kamer,met aparte zithoek, goed bed en mooie badkamer met ligbad

Hotel ligt in een leuke buurt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2010

anne, 10-2-2010

Ik was het weekend voor kerst naar dit hotel met een vriendin. 2 Meiden van 18. we hadden dit hotel onder een spotprijs geboekt omdat d-reizen een fout had gemaakt. Het was 18 december, na enige vertraging met het vliegtuig waren we eindelijk in parijs. Toen met een transfer naar het hotel gebracht. Toen we daar kwamen keken ze wel op, 2 jonge meiden?? maar ze stonden ons netjes te hulp en waren erg beleefd. Er werd Duits, Nederlands, Engels, Frans en Spaans gesproken. iedereen die daar werkt heeft wel een 2e taal. We konden ook kiezen of we in een rokers of niet rokers kamer wilde. De kamer was ruim genoeg. het was niet enorm maar ook niet klein. ze zijn heel klant vriendelijk we wilden even op het dakterras en dat deden ze voor ons open. in de omgeving kun je goed eten. we hebben 1 dag wat minder gegeten (buiten het hotel). de laatste dag mochen wij onze spullen achter neer zetten en konden wij nog parijs rond. zeker Voor herhalingvatbaar
Gereisd met vrienden in december 2009

Ideaal gelegen hotel

E.J. Maas, 1-1-2009

Prima gelegen hotel in Montmartre. Dichtbij metrostations en leuke eetgelegenheden in de omgeving. Ligging vanaf de ring (met de auto) ongeveer 5-10 min, gemakkelijk te vinden!
Gereisd met partner in december 2008

naast een kerkhof niet echt geweldig

Avi & Sharina, 29-12-2008

hotel Terass is niet gastvrij en veelste duur voor de service die ze bieden er was niet eens een flatscreen terwijl dit wel op internet stond en a great vieuw kijk je op een kerkhof uit.
Gereisd met partner in december 2008

duur voor de kamer die we kregen

C.Bulthuis, 30-11-2008

de ligging is perfect, goed te komen met de auto en lekker centraal. leuke eetgelegenheden in de buurt en je wandelt zo naar de Sacre Coeur of de Moulin Rouge. helaas was de kamar zeer klein (voor wat je betaald) en na een dag in de kou, bleek er nauwelijks warm water uit de douche te komen (bad; douche deed het niet). Het ontbijt is matig maar het uitzicht van het terras op het dak is goed.
Gereisd met partner in november 2008

Geen 4 sterren waard.

Wim Slabbekoorn, 19-9-2008

Dit hotel heeft 4 sterren maar de kamer die ik had was klein en het uitzicht was belabberd. Je keek recht bij de buren binnen. Ontbijt is aan de karige kant qa assortiment. Ik zou het 3 sterren geven.
Gereisd met partner in augustus 2008

Fantastisch hotel

kemker, 7-9-2008

Prachtig hotel, midden in Parijs, vlakbij Moulin Rouge. Vlotte bediening, alleen het biertje in de bar kostte 8 euro, veel te duur. Mooie kamer.
Gereisd met partner in september 2008

Anja, 6-6-2008

waren hier voor drie dagen in parijs.

Heel proper en net hotel.

Onze kamers waren aan de kleine kant, met het zicht op het kerkhof. Onze vrienden keken uit op een muurtje.

De ligging van het hotel is vlakbij Montmartre(lekker eten en zalig vertoeven), moulin rouge, de metro vlakbij, busstop om de hoek enz....

ontbijt is niet zo uitgebreid en vrij duur: 17,50euro pp. Indien je er een gebakken eitje bijwil, betaal je 8,50euro extra. 3watertjes en 1 cocktail betaal je in de bar 25 euro enz...

Gereisd met vrienden in juni 2008

Patricia, 31-3-2008

Mooi hotel gelegen in Montmartre. Rustig hotel. Goed verzorgd ontbijt. Mooie kamer. Metrostation nabij. Zeer geslaagde vakantie.
Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Terrass bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrass in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terrass scoort een 8.45 uit 10 op basis van 26 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: