4 reviews over Hotel Royal Magda in het Nederlands

Leuk, schoon hotel midden in Parijs

Heidi, 17-2-2014

Goede service, schone kamers, nabij Arc dr Triomphe. Prima ligging, fijne buurt met leuke restaurants op loopafstand, Starbucks. Vriendelijke dame aan de receptie. Alles is aanwezig op familiekamer. Aanrader
Gereisd familie in december 2013

Gunstige ligging

charix, 25-10-2008

Goed hotel. 500 meter van Arc de Triomphe en metrostation. Kamers niet groot maar netjes.

Ontbijt redelijk (12 euro extra).

Gereisd alleenreizend in oktober 2008

Marrukie, 26-6-2008

Leuk hotel in de directe nabijheid van de Arc de Triomf. De kamer die wij hadden was klein maar fijn. Mijn vriendin had ontbijt op de kamer laten bezorgen (zonder meerprijs). Ik ben een lastige eter met ontbijt, maar dit was ronduit goed te noemen. We hadden een kamer op de bovenste verdieping en een leuk uitzicht op de straat. Verwacht in dit hotel geen ruim uitzicht.

Voor een wereldstad als Parijs is dit hotel een koopje. Wij betaalden voor 1 overnachting met ontbijt voor 2 personen € 169,--.

Gereisd met partner in juni 2008

Sonja de Boer, 16-5-2007

Hoi wij zijn onlangs hier geweest en gaan weer. Super hotel, erg schoon. Wij kregen een grotere kamer dan geboekt, prima service. Op 2 minuten loopafstand van de metro. Echt een aanrader..
Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Magda*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Magda in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Magda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Magda scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.