Hotel Residenz Passage Dubail ***

Hotel Residenz Passage Dubail
Residenz Passage Dubail

4 reviews over Hotel Residenz Passage Dubail in het Nederlands

Gijs, 31-10-2005

Goed hotel om de nacht door te brengen. Ontbijtzaal was nog op krukjes en in de gang. 's nachts niet echt rustig
Gereisd anders in oktober 2005

Dineke, 4-8-2005

ik ben hier in april een weekje geweest. het was een mooi hotel, het eten was ook goed. de mensen waren erg aardig. als je het straatje uitloopt, zit je gelijk op de drukke weg.
Gereisd anders in augustus 2005

Ellen, 18-4-2005

Ben hier met school-excursie geweest. Was onwijs gezellig. Een goede plek om de nacht door te brengen (aangezien we overdag er toch niet waren)
Gereisd anders in april 2005

antoinette maria, 24-1-2005

het is een mooi hotel maar de ontbijt zaal is dus echt een afknapper. toen ik er was zaten we in een andere hotelkamer te eten op krukjes. jammer maar dat had ik dus niet verwacht.

voor de rest zou ik zo weer terug gaan als ik weer in parijs kom.

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz Passage Dubail in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz Passage Dubail zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenz Passage Dubail scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: