Hotel Relais du Marais **

8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Relais du Marais bij:

3 reviews over Hotel Relais du Marais in het Nederlands

Arthur, 14-7-2007

Zeer hartelijke ontvangst. Kamer klein maar schoon. Voor franse begrippen is ontbijt goed en ruimte gezellig.

"Eigen" metro (Temple) iets verder, ook te lopen, République.

Veel eet mogelijkheden op place de la république (op loopafstand).

Mijn volgende bezoek aan Parijs logeer ik hier weer.

Gereisd familie in juli 2007

Carla, 15-5-2005

Een goed hotel, centrale ligging, niet heel gezellig gelegen en niet zoals in reisgidsen wordt gezegd midden in de Marais, het ligt aan de rand. Wel metrostation Temple op 50 m en République op 100 meter, uitstekend bereikbaar dus. Goede bedden, goede douche, elke dag schone handdoeken. Prima. Ontbijtbuffet, wel goed, maar in een (te) kleine ontbijtruimte, echt geen ontbijtrestaurant !

Qua verzorging prima, maar wil je midden tussen de gezelligheid zitten, dan niet doen.

Gereisd anders in mei 2005

Keersmaekers Nele, 20-2-2005

echt een fijn budgethotel: we hebben hier gelogeerd voor 38,4 EUR/nacht/pers. incl. ontbijt (heel erg ok, wel in een veel te kleine ontbijtruimte)

ik zie wel dat de prijs sinds ons laatste bezoek wat gestegen is, maar in elk geval een aanrader want heel centraal (op wandelafstand van de Seine met de Notre Dame, centre pompidou, ...), voor de rest van de stad duik je de metro in aan place de la republique op enkele minuutjes van je hotel

Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Relais du Marais bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais du Marais in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais du Marais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais du Marais scoort een 8.7 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: