Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Relais de Paris Gare du Nord** bij :

3 reviews over Hotel Relais de Paris Gare du Nord in het Nederlands

Basic maar prima hotel voor kort verblijf

kleineke, 8-1-2011

Basic hotel, echter prima voor kort verblijf. Wij beschikten over een ruime familiekamer die bestond uit drie doorlopende kamers en een badkamer. Ontbijt was eenvoudig, maar OK. Gelegen nabij Gare du Nord, diverse betaalparkings in de buurt voor wie met de wagen komt. Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen!
    Gereisd familie in november 2005

een ontevreden klant, 9-6-2006

wij waren er bij warm weer (gelukkig maar) want op dit hotel blijven is een ware nachtmerrie. Niet dat we veeleisend zijn maar alles kent zijn grenzen. De meerderheid van het personeel was er onvriendelijk, de kamers zijn superklein, het bed is erg (gegarandeerd rugpijn), je kan bijna niet op het toilet zitten (plaatsgebrek), het raam kon niet dicht, je viel bijna flauw vd sigarettenrook, er lag overal stof;alleen ontbijt was ok. blijf er weg! ligt in allochtone buurt en ik werd er constant lastiggevallen. voortaan weet ik wel beter
    Gereisd anders in juni 2006

vdH, 20-4-2005

Niet echt geweldig. Redelijk goedkoop en dat zie je overal in terug. Ik zou nog even verder zoeken in de vakantiefolders voor iets beters als ik u was.
    Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais de Paris Gare du Nord in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais de Paris Gare du Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais de Paris Gare du Nord scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.