Aparthotel Quality Suites Bercy Bibliotheque **

Aparthotel Quality Suites Bercy Bibliotheque
Quality Suites Bercy Bibliotheque

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quality Suites Bercy Bibliotheque bij:

2 reviews over Aparthotel Quality Suites Bercy Bibliotheque in het Nederlands

Verrassend hotel!

Nicolle, 26-4-2013

Het hotel heeft een goede ligging: 3 minuten van een metro station. Verder liggen er in de straat nog gezellige restaurantjes. De kamer is erg netjes en klein. Verrassend was het keukentje dat wij achter een deur vandaan toverden. Wat ik zelf fijn vond is dat je koffie en thee op de kamer kon zetten. Wij hebben dit hotel met touroperator geboekt. Voor een korte citytrip is dit een goede keuze. Receptie was behulpzaam en wij hadden geen gebruik gemaakt van het dure ontbijt, maar gezellig in de stad gegeten.
Gereisd met partner in april 2013

Comfortabele pied-à-terre.

A. Boisson, 20-4-2009

Verzorgd, kleinschalig appartementengebouw met trendy woningen. Métro om de hoek. De nabijgelegen oude wijn-pakhuizen van Bercy herbergen nu leuke eettentjes en (wijn-)bars. Lekker om een app. in de stad te hebben ipv een (krappe) hotelkamer!
Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Quality Suites Bercy Bibliotheque in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Quality Suites Bercy Bibliotheque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Quality Suites Bercy Bibliotheque scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: