Hotel Pulitzer ***

Hotel Pulitzer
Pulitzer

6 reviews over Hotel Pulitzer in het Nederlands

Goed hotel, prima ontbijt, goede service

Judith, 9-10-2009

Het hotel ligt aan een drukke straat midden in het 9de arrondissement. De dubbele ramen van de kamers zorgen er echter voor dat de drukte van de straat niet de kamer kan binnendringen. Helaas heeft het hotel niet alle kamers gerenoveerd en wij kregen om die reden dus een ongerenoveerde kamer wat voor ons een teleurstelling was. We hebben dit bij het management gemeld en hebben een leuke korting gekregen voor de rest van ons verblijf en een excuusbrief met een fruitmand. Het ontbijt is uitstekend en de kamers ruim voor Parijse begrippen en niet te vergeten schoon! De metro, restaurants, café's en de L'open bustour zijn vlakbij, dus je bent zo in hartje centrum. Kortom we kunnen dit hotel aanraden, maar vraag wel expliciet naar een gerenoveerde kamer als je die wilt!
Gereisd met partner in oktober 2009

Directie Doe er wat aan

jj, 18-2-2009

Goed: Lokatie. Ontbijt. Vriendelijk personeel. Schone kamer. Gratis WiFi. Geluiddicht.

Minder: Matig functioneren van apparatuur. Lift twee keer stuk Vijf minuten wachten voor verder kon worden gegaan. Koffiemachine tijdens ontbijt twee keer stuk. Lange wachtrij tot gevolg. Bij afrekenen pin apparatuur stuk. 8 dode planten in de lobby. Het is alsof directie geen oog heeft voor details. Hoewel lift geen detail is. Tegels in plafond badkamer los. Vlekken in de vloer gangen. Laminaat overal in kamer en hotel beschadigd. Kleine benauwde kamer.

Gereisd met partner in februari 2009

A Jochems, 4-5-2008

Een zeer modern, strak ingericht hotel. Centraal gelegen in de wijk Opéra in het 9e arrondisement. Aan het einde van de straat vindt je Galarie Lafayette en Le printemps. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker! Het personeel was ook erg vriendelijk. De kamers waren erg schoon, maar klein. Echter sliepen de bedden voor geen meter. Heb niet goed kunnen slapen en veel last van m'n rug gehad. Ik ga dus ook niet terug voor ze de matrassen vervangen hebben. Ik ben dus eigenlijk over alles positief behalve de bedden. En voor het geld wat je betaald moet je wel fatsoenlijk kunnen slapen.
Gereisd met partner in mei 2008

Chantal, 29-2-2008

Wij zijn net terug van drie dagen Parijs.Het hotel is prima gelegen en qua prijs zeer goed,ook een prima ontbijtbuffet.Wij komen zeker nog terug naar dit hotel en deze prachtige stad.
Gereisd met partner in februari 2008

Jan en Ans, 29-5-2005

Wij hadden een "rolstoelkamer" besteld. Je kan wel met de rolstoel de kamer en badkamer inrijden. De enige voorziening is een verhoogd toilet. Verder niets!!! Douchen of een bad nemen is voor een invalide levensgevaarlijk. De kamer is zeer klein. De ontbijtruimte is alleen met een trap bereikbaar. Het is wel een schoon hotel, maar voor rolstoelers totaal ongeschikt.
Gereisd anders in mei 2005

Maja en Andi, 10-3-2005

Erg schoon hotel, met een voor Franse begrippen zeer uitgebreid ontbijt. Makkelijk te bereiken met metro, maar misschien moeilijker met auto. Ligt mooi centraal, met verscheidene bezienswaardigheden/winkels/restaurants (bv Chartier) op loopafstand, metro is om de hoek. Het enige nadeel is dat je toch wel erg veel betaalt voor erg kleine kamers, waar je nauwelijks loopruimte hebt. Voor de rest geen slecht hotel.
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pulitzer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pulitzer in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pulitzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pulitzer scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: