Hotel Prince Albert Wagram **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prince Albert Wagram bij:

1 review over Hotel Prince Albert Wagram in het Nederlands

Best goed voor een 2* hotel

Edwin, 22-11-2011

Voor zakenreis 5 kamers gereserveerd . Vanege een Disney event was het moeilijk om aan een hotelkamer te komen en waren de prijzen belachelijk hoog. In Hotel Prince Albert Wagram 119 euro per nacht excl. ontbijt. Het hotel was gelegen in een rustig straatje in een acceptabele buurt, vlakbij Etolie. Het personeel is uiterst vriendelijk. De kamers zijn niet al te groot, maar wel goed onderhouden en redelijk schoon. De badkamer en het aparte toilet kan je de kont niet keren. De airco heeft een onbegrijpelijke gebruiksaanwijzing, maar deed het wel. Internet kost 15 euro per dag, maar kregen we gratis, waarschijnlijk omdat we deze week al exorbitant veel moesten betalen voor onze kamers. De lift is net groot genoeg voor 1 persoon. Al met al waren de verwachtingen voor een 2* hotel in Parijs niet erg hoog en viel de werkelijkheid enorm mee. Het is een prima slaapplek voor wie een wat beperkter budget wil uittrekken en je bent zo op iedere gewenste plek in Parijs.
Gereisd zakelijk in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prince Albert Wagram in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prince Albert Wagram zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prince Albert Wagram scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: