Hotel Pratic **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pratic bij:

3 reviews over Hotel Pratic in het Nederlands

ligging fantastisch

Hanneke, 4-5-2009

Hadden een kamer bovenin, zag er net en schoon uit, alleen ontzettend klein. Het is goed dat wij geen stappers zijn want anders hadden we denk ik nooit meer boven gekomen, dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen aanrader.

Iedere dag schone handdoeken en alles weer netjes.

Bagage konden we laten staan bij de receptie.

Heel de stad Parijs is aan te lopen vanaf deze plek, tenminste als je houdt van wandelen.

Wij vonden het helemaal prima!

Check wel of het niet goedkoper is rechtstreeks te boeken, dat bleek in ons geval (helaas) wel zo te zijn!

Gereisd met partner in mei 2009

HHVV, 24-11-2007

Vooral de ligging maakt dit hotel de moeite waard, aan Marché St. Cathérine,hartje Marais. Kamers in hotel verschillen erg van kwaliteit. Je kunt het erg slecht treffen. Die aan de zijde van het pleintje zijn behoorlijk, die bovenin slecht. Een lift is er niet, en er zijn zes verdiepingen. Zijn de laatste jaren steeds duurder geworden, vanwege de ligging, vermoed ik. Want die is echt geweldig. Verder zeer matig hotel.
Gereisd anders in november 2007

mark van veluw, 12-1-2005

3 jaar geleden hier een week verbleven,

en afgezien van een paar vreselijk stinkende handdoeken, vandaar een 6 voor algemene indruk, geen verkeerd hotel.

Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pratic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pratic in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pratic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pratic scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: