Hotel Porte de Versailles ***

7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Porte de Versailles bij:

3 reviews over Hotel Porte de Versailles in het Nederlands

A Beglinger, 27-3-2008

Keuken van het appartement mist oven .afzuigkap boven fornuis ,4 borden voor 6 personen ,te weinig pannen 6 personen 1 kleine bakpan 1 kleine kookpan
Gereisd familie in maart 2008

Leny Wisse, 26-3-2008

Het appartement was netjes en we hebben er met zijn viertjes goed kunnen verblijven. Er was zelfs een afwasmachine. Het geheel was compact, maar goed. Het ligt dicht bij een metro station en dus goed bereikbaar naar het centrum. We waren prima tevreden.
Gereisd familie in maart 2008

Dani & Kris, 9-8-2005

Wij komen al enkele jaren in dit hotel tijdens Roland Garros (Tennistoernooi). We zitten er perfect, tussen de tennisspelers dus wat wil je nog meer. Het eten is goed, kamers zijn groot genoeg en alles is schoon.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Porte de Versailles bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porte de Versailles in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porte de Versailles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porte de Versailles scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: