Hotel Pavillon Saint-Louis Bastille ***

Hotel Pavillon Saint-Louis Bastille
Pavillon Saint-Louis Bastille

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pavillon Saint-Louis Bastille bij:

1 review over Hotel Pavillon Saint-Louis Bastille in het Nederlands

Heerlijk rustig gelegen hotel

Annette, 6-6-2011

Van 2 t/m 5 juni 2011 verbleven in dit fijne hotel. Wij hebben een juniorsuite geboekt.

Dit is een luxe kamer voor 4 personen. Wij sliepen in een 2-persoonsslaapkamer en onze 2 kinderen sliepen op een zeer luxe slaapbank in de huiskamer ernaast. De juniorkamer heeft 2 tv's en een mooie badkamer met grote douche. Er is gratis wifi in het hotel. Het hotel is recent verbouwd dus alles is nieuw. Het hotel ligt in een rustige buurt met om de hoek een bakker en een supermarkt. Het ontbijt is inclusief en zeer goed verzorgd. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavillon Saint-Louis Bastille in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavillon Saint-Louis Bastille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pavillon Saint-Louis Bastille scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: