Hotel Pavillon Porte de Versailles ***

Hotel Pavillon Porte de Versailles
Pavillon Porte de Versailles

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pavillon Porte de Versailles bij:

1 review over Hotel Pavillon Porte de Versailles in het Nederlands

Bescheiden hotel met prima ligging

Mevrouw ACE van Hoof, 1-2-2011

Via TO was het lastminute geboekt in het moeilijkste en duurste tijd van het jaar. Bovendien was er rond de Kerst 2010 ook nog de sneeuw en kwamen we bijna niet weg.

Dus waren we toch wel blij dat we wat vonden in Parijs zelf. Het was een bescheiden driesterren hotel welke goed bereikbaar was met het uitgebreide metro stelsel. Tot onze verbazing was het erg rustig in het hotel maar des te beter voor ons tijdens een ( daardoor ) redelijk uitgebreid ontbijt met broodjes en veel koffie.

Je moet wel je mond open doen als je er iets wil maar de juiste personen zullen je dan wel helpen.

De kamer is wat klein maar je hebt wel een douche, wc, televisie en een redelijk tweepersoonsbed. Deze kamer is niet aan te raden voor mensen, die vroeg boeken en meer luxe wensen.

De ligging is rustig en je vindt in de buurt een supermarkt, twee internet cafees, een brasserie en diverse restaurants. We hebben er voor 25 euro uitstekend Sushi gegeten.

Alle bezienswaardigheden prima bereikbaar.

Gereisd met partner in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavillon Porte de Versailles in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavillon Porte de Versailles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pavillon Porte de Versailles scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: