Hotel Pavillon Monceau ***

Hotel Pavillon Monceau
Pavillon Monceau

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pavillon Monceau bij:

1 review over Hotel Pavillon Monceau in het Nederlands

Mooi hotel, rustige ligging

Lomee, 7-1-2011

Prima hotel in het 17e arr. in de Rue Jouffrey d'Abbans 43. Vriendelijke ontvangst, we kregen uitleg over Parijs, info over restaurants in de buurt en er was de mogelijkheid om kaartjes vooraf te kopen bij de receptie (bv. Bateaux Mouches). Lift aanwezig. We hadden een superior kamer (á €130 p/n), zoals veel hotelskamers in Parijs, een beetje aan de kleine kant (maar toch wel ruim genoeg).

Minibar, flatscreen-tv, airco, goed verzorgde badkamer, prima (twin-)bed en schoon! Leuk uitzicht op een straat met typische Parijse balkons. Zeer royaal en volledig ontbijt (á €12 pp). 5 min. lopen naar metro Wagram of Malherbes en binnen 10 minuten sta je dan in hartje Paris! Hotel Pavillon Monceau*** ligt in een rustige wijk, we voelden ons veilig. Er waren een paar restaurants in de buurt en een lekker bakkertje op de hoek. Tegenover het hotel was een supermarkt. Geen grote bezienswaardigheden in de buurt, alhoewel het maar 20 min lopen is naar de Arc de Triomph. Het Parijse leven om de hoek!

Gereisd met partner in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavillon Monceau in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavillon Monceau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pavillon Monceau scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: