Hotel Pavia **

5,1

Matig

63 reviews over Hotel Pavia in het Nederlands

Desiree, 5-5-2008

Toen we het hotel binnenkwame zag het er heel vies en oud uit, maar toen we onze kamer ingingen kregen we pas te zien hoe ranzig het echt was. Dekens waren er niet, in plaats daarvan lag er een lakentje vol met gaten en zodra we op bed gingen liggen vloog het stof ons om de oren. Ook hing er een sterke parfumgeur. De badkamer zat vol met schimmel en de kraan was kapot. Toen we ´s morgens wilden ontbijten kregen we keiharde croissantjes en de koffie had wel slootwater kunnen zijn. Ook leek het hotel wel verzakt te zijn. Toen we het personeel aanspraken op de troep die het er was werden we gewoonweg afgeblafd. Het enige positieve is de ligging. Dit is zeker geen aanrader!!! Voor mensen die in Parijs naar een 2 sterren hotel willen, hotel Beauvoir is een aanrader!!!
Gereisd met vrienden in mei 2008

T. Zeelen, 2-1-2008

De kamer was schoon, maar erg oud en versleten, net als de rest van het hotel. Het ontbijt bestond uit stukken stokbrood met jam en thee/koffie. Om jus d'orange moest je vragen en voor vlees of kaas moest je belachelijk veel bijbetalen. Het personeel was wel erg vriendelijk.
Gereisd met partner in december 2007

Hanneke, 3-12-2007

Afgelopen weekend ging ik samen met mijn vriend naar dit hotel.Nou alle negatieve reacties die hier staan kloppen! De kamer was niet echt fijn, dit kwam vooral door het bed, dit was helemaal erg.Vies stoffig matras en geen deken!alleen een simpel stoffen lakentje met gaten!Mijn vriend en ik moesten dus gelijk zelf een deken gaan kopen wilden we het een beetje warm hebben in de nacht, want de eigenares beweerde dat ze niet aan dekens deden!Zeer onvriendelijk eigenaren ook en kwamen onbetrouwbaar over.De badkamer was bij ons wel goed,vrij ruim,redelijk schoon,zag er wel goed uit.Eenmaal een beetje gewend aan de oude kamer en met ons gekochte warme deken viel het allemaal weer iets mee.

Het enige voordeel is dat dit hotel een erg goede ligging heeft. Het hotel is echt alleen om maar een slaapplek te hebben meer niet.. Overdag gewoon lekker de stad in gaan en daar zo lang mogelijk blijven!

Gereisd met partner in december 2007

Nathalie, 20-11-2007

Een vriendin en ik bezochten dit hotel in februari. In de reisfolder zag het hotel er leuk uit en er stond bij dat het hotel net gerenoveerd was. (behalve onze kamer dan zeker :) ) Nadat wij geboekt hadden zagen we alle negatieve reacties hier op de site staan en gingen dus al voorbereid op reis. Tja het hotel was inderdaad oud en moesten wij ook 100 euro borg betalen zoals we hier gelezen hadden. Toen wij s'avonds onze kamer zagen(na de lachwekkende lift) kwamen we helemaal niet meer bij van het lachen. Heel klein kamertje met 1 bed en lakens waar je doorheen kon kijken en met een klein badkamertje waar je de douchekop niet kon ophangen (makkelijk als je je haar moet wassen). Het was wel schoon gelukkig. Wij zijn er niet lang teleurgesteld om geweest. We gingen voor de stad Parijs en hebben er geweldig genoten en dus telde die kamer voor die paar uurtjes dat we er waren niet echt mee.
Gereisd met vrienden in november 2007

Martijn, 13-11-2007

Zeer matig hotel. Kamers zijn simpel, kleine douche waarvan je de slang niet kan ophangen. Je kan alles horen wat er op de kamers van de buren gebeurt en wat er op de gang afspeeld( waardoor je midden in de nacht wakker wordt van de hotelgasten)omdat alle vloeren kraken. Je hebt geen keuze in het ontbijt!! ( je krijgt een croissant en een stukje stokbrood)zeer karig en als je geen jam lust, zoals mijn vriendin ben je veroordeeld om droog brood te eten.
Gereisd met partner in november 2007

J. Veltman, 31-10-2007

Hotel is nodig aan totale verfrissing toe, ontbijt is heel erg matig !!

bedden overigens wel goed

Gereisd met partner in oktober 2007

Den Haen, 30-10-2007

Geen aanrader. Receptie/eetzaal: oud en versleten, zelfs vies. Geen vriendelijk personeel. Ontbijt matig tot slecht. Kamers slecht. Kapotte kraan op badkamer zorgde voor overstroming en kon niet worden verholpen. Na veelvuldig aandringen en door tussenkomt van reisbureau werd uiteindelijk een andere kamer aangeboden. Ligging en engels sprekend personeel is OK. Vanwege de goedkope prijs (3 overnachtingen € 100 p.p.) kun je in feite niet veel verwachten. Wat je wel mag verwachten is dat het schoon is en dat het sanitair functioneert.
Gereisd met partner in oktober 2007

T.Durmaz, 30-9-2007

Na alle negatieve berichten hier te hebben gelezen over Hotel Pavia, hebben wij ons op het ergste voorbereid. Maar nee hoor, we werden verwelkomd door een vriendelijke dame die ons in vloeiend Engels ter woord stond. We kregen kamer nummer 57 en die zag er heel schoon en netjes uit, inclusief de badkamer. Alleen de vloeren kraakten een beetje, dat is alles en de lift ziet er wat gammel uit, maar daarmee is ook alles gezegd.

Wij gingen met de auto en die konden we kwijt bij de parkeergarege Trinite, 70-80 meter verderop. Dat kost je 25 Euro per dag, maar het is bewaakt. Voor de rest kunnen we zeggen dat het hotel een zeer gunstige ligging heeft. De volgende keer nemen we beslist weer dezelfde hotel, al was het alleen maar vanwege de locatie, en de gunstige prijs van het hotel. Wie luxe gewend is of top service verwacht,die moet maar naar het Hilton.

Gereisd met partner in september 2007

S. Yildirim, 4-9-2007

Lakens RUIKEN ongewassen. Haren (naar mijn mening lichaamshaar) van een vorige gast lagen nog tussen de lakens. Vlekkeloos kon ik de handdoeken niet noemen. 1 ervan zelfs met een bruine veeg. Die zelfs (net zoals de lakens) niet verschoond werd nadat we dat hadden gemeld. Wel werd die belofte gedaan. Er is ongedierte in het hotel. Wc bij de receptie is smerig. Eten (ontbijt) is niet vers. Dus hebben we (we=een gezelschap van vier mannen) dat overgeslagen. Ik werd door de eigenares uitgemaakt voor "i know you, you're dirty" (daarmee suggereerde ze naar mijn seksuele geaardheid) toen we voor een 2e maal over de hygene hadden geklaagd. Luxe mag je niet verwachten voor EUR 33,- per nacht. Hygene toch wel... Verder ben ik ervan overtuigd dat degene zijn verblijf zal hebben in kamer 37 achter het linnen in de kast nog steeds verstijfd vies vrouwen ondergoed kan aantreffen. Alsof dat niet erg genoeg was zijn we alle vier al een week ziek na ons verblijf. En dit is geen sarcastische grap
Gereisd met vrienden in augustus 2005

miranda en john , 2-9-2007

wij zijn in hotel pavia beland, nadat we geshockeerd waren vertrokken bij hotel "new montmartre".

over hotel Pavia waren wij erg tevreden.

In tegenstelling tot vele landgenoten beheersten de eigenaars prima de engelse taal, sterker nog; ze vroegen ons waar we heen gingen en legden dan haarfijn uit hoe we het beste op plaats van bestemming konden komen. de kamer was niet spik splinternieuw, maar wel schoon en netjes en het zelfde geldt hier voor badkamer en toilet.het hotel ligt vlakbij de moulin-rouge en het metro-station lag 5 minuutjes bij het hotel vandaan.

als je voor een leuke prijs een hotel in parijs wilt hebben zonder veel luxe maar wel een goede service en een nette kamer wil hebben;hier moet je wezen.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavia in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pavia scoort een 5.06 uit 10 op basis van 63 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: