Hotel Parisiana **

6,9

59 reviews over Hotel Parisiana in het Nederlands

geen drie sterren waard

jago, 31-12-2013

Hoewel het hotel prima gelegen is vlakbij trein- en metrostations is het zeker geen 3 sterren waard. De kamers zijn netjes en schoon maar het hotel zelf is aan onderhoud toe. Wel typisch Franse slag. Redelijk goed ontbijt.

Naar Parijse begrippen redelijke prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in december 2013

prima hotel

Anonymus, 6-7-2012

schone kamer en bedgoeden , badkamer, goede ontbijt. He enige min punt was de slechte internetverbinding met name 's avonds en 's nachts.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Prima locatie, vriendelijk/behulpzaam personeel.

Karen Vermeulen, 4-5-2012

Het hotel ligt op loopafstand van Gare du Nord, wat erg handig is als je met de trein naar Parijs reist. Ook de andere metrostations liggen op 5 tot 10 minuten loopafstand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is goed met croissantjes/stokbrood, yoghurt met muesli, sapjes, koffie/thee, kaas/jam, etc. Wij hadden een (rolstoel)kamer aan de binnenplaats en hoorden alleen het brommend geluid van de metro ver onder ons. Goede bedden, dus heerlijk geslapen. Het enige dat ontbrak waren handdoekhaakjes in de badkamer. Misschien dat dat nog moest komen want de badkamer zag er erg nieuw uit. We hebben een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parisiana bij:

Ideale ligging tov Gare du Nord!

Nynke vd Weij, 3-10-2011

Leuk hotel, dichtbij (5 minuten) van Garde du Nord/ l'Est. Verder alles goed met de metro te doen. Kamer was goed (3 pers) met een super nieuwe badkamer. Kamer 213 lag aan de achterkant dus helemaal niets geen lawaai! Leuk met binnenplaatsje. Buurt was ok. Zou s'avonds niet naar de Sacre Coeur gaan lopend, veel dronken zwervers. Maar verder goed hotel.
Gereisd met vrienden in september 2011

Helaas slechte locatie

J.C.T. Hemels, 26-8-2011

Helaas, het op zich redelijke hotel met vriendelijk management ligt tegenover een Restaurant Franco-Africaine. Een plaats waar tot diep in de nacht vele bezoekers langs komen naar verluid voor drugs. Een ongelooflijke herrie zelfs op de 5e etage. De straat is een plaats waar allerlei ongure types zich treffen en het voelt buiten niet echt veilig.

Gaat u toch: eis een kamer aan de achterzijde.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prima Hotel voor citytrip

ajschreuder, 4-8-2011

Van 29-7 tm 01-8 verbleven in dit hotel voor een citytrip. Hotel is gedateerd maar wordt wel voldoende onderhouden en is schoon. Het is zeer lawaaiig aan de straatzijde. Binnenzijde is wel rustig. Er zijn bij de kamers aan de straat weliswaar dubbele ramen en dat dempt aanzienlijk, toch wil je ook wel enige frisse lucht, want ook geen airco. Onze 2 kamers voldoende qua voorzieningen; Bij 1 kamer de bedden iets doorgelegen. Vloerbedekking "voelt" niet fris aan, hoewel voldoende schoon. Personeel bijz vriendelijk en behulpzaam. (Bijna on-Frans) Ontbijt is goedkoop maar daarbij ook zéér basic. Div opb. vervoer zeer dichtbij. Winkeltjes voor drinken, brood ed in de straat. Leuke eetgelegenheden op loopafstand in o.a. de straat Rue du Faubourg st Denis. Ook een "Mac" (voor liefhebbers) op het kruispunt aan het eind van de straat richting gare L'est.

Toch maar weer een waarschuwing: wij zijn tijdens een metro rit bestolen van onze portemonnee uit een tas, ondanks onze voorzichtigheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

centrale ligging

Cees, 11-6-2011

Fijn hotel, goede kamer en ontbijt, 3 metrostations en veel buslijnen in de nabije omgeving. Rumoerige 'overburen' kunnen voor geluidsoverlast zorgen 's avonds als je een kamer aan de voorzijde hebt maar er zijn goede dubbele ramen met dubbel glas en dus goed geïsoleerd. Als het echter warm weer is kan dat vervelend zijn want er is geen airco.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

prima hotel om te slapen.

yvanerkelens, 5-4-2011

Goed hotel 10 minuten lopen van gare du nord.Als je net als ons alleen een hotel wil om te slapen en verder niks is dit een prima hotel.Het blijft leuk om parijs te voet te verkennen je ziet meer alleen na twee dagen geen voeten meer over.Ga zeker eten bij Julien 10 minuten lopen van het hotel.Wij waren er het eerste weekend van de maand louvre was gratis alleen heel heel druk,wel de moeite waard.
Gereisd met oudere kinderen in april 2011

Prima plek om Parijs te verkennen

Rob, 18-6-2010

Wij zijn in mei een weekje in Parijs geweest. Parisiana was onze keuze omdat het maar 10 min lopen is vanaf Gare du Nord. Hotel is prima en de kamers ook. Onze kamer was niet groot en als de buurman boven onder de douche ston, hoorde je het in onze badkamer druppen..maar voor de rest was het prima. Lekker geslapen aan de binnenkant van het hotel en prima badkamer met dito sanitair. Parijs is voor ons een stad die je te voet moet verkennen, zo zie én beleef je het meest. Zo ga je het hotel uit rechts, eind van de rue Chabrol rechts en dan de 1e grote straat weer rechts en dan ben je in Rue de Fabourgh Saint Denis. Een héérlijke straat om op't terras bij "le Sully" te gaan zitten (2euro voor 'n pilsje..) en je ziet de hele wereld voorbij komen. Daarna nog even wat eten bij "chez Jeanette" of wat chiquer bij het schitterende Julien en op de terugweg nog even "le cour de petites ecuries" in waar nog 'n paar fantastische tentjes zijn. Daarna heerlijk slapen in 'n prima bed..
Gereisd met partner in januari 2010

Leuk Hotel met prima ligging.

Erik, 25-5-2010

Wij zijn afgelopen weekend naar Hotel Parisiana geweest en het was prima qua prijs / kwaliteit. Goede kamer en nieuwe badkamer en goede bedden. Het ontbijt is simpel maar aan broodjes geen gebrek wordt steeds aangevuld. En de ligging is perfect tov Gure du Nord en centraal vd metro richting alle bezienswaardigheden. Alle grote steden zijn duur maar Parijs gaat soms wel zijn boekje te buiten. Maar 8 euro voor een biertje en 5 euro van koffie tja.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parisiana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parisiana in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parisiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parisiana scoort een 6.91 uit 10 op basis van 66 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: