7,8

12 reviews over Hotel Orléans Palace in het Nederlands

Joyce de Haas, 4-5-2007

In zonning mei 2007 geweest. Aanrader voor midweekje Parys. Goed te bereiken met auto, zeker op navigatie. Vlakby Saint Germain des Près. Trams & metro's stoppen voor de deur: goedkoop, snel & veilig reizen. Vriendelyk Engels, Frans & half Duits sprekend personeel. Receptie dag & nacht bemand. Schoon, modern hotel. Kamers met flatscreen tv. Gratis airco & kluisje. Gratis internet! Dagelyks goede schoonmaak bad & slaapakmer, met daarna controle door manager. Smalle lift. Ruime ontbyt tyden tm 10.30 Ontbyt in buffetform op zyn Frans maar keuze zat.. is er iets op dan vullen ze het meteen aan. Leuke omgeving: winkeletjes, restaurantjes, cafeetjes. Pinautomaat om de hoek.

Sleutels inleveren in 24 uur per dag bewaakte garage van het hotel.

+ punt: Korting op parkeren van de gemeente Parys by stempel van hotel kunnen overleggen!

Gereisd anders in mei 2007

Rene, 1-4-2007

In Maart 2007 geweest voor 2 nachten. Hotel bleek bij aankomst overboekt. Moesten naar hotel IDEAl. Na klagen, werd er naar een oplossing gezocht. Wij moesten toch 1 nacht elders slapen maar konden wel gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel. De 2e nacht kregen wij ter compensatie de 'suite'. Prima opgelost!!.

Het hotel is compleet gerenoveerd en heeft een kleurige uitstraling. De bediening is zeer vriendelijk. De kamers zijn uitstekend. Het ontbijtbuffet is prima. Het hotel ligt op 30 meter van de metro (lijn 4) en heeft een directe verbinding met het station Gare du Nord (20 min). In 10 minuten zit je in het centrum. In de omgeving van het hotel zitten veel cafes en restaurants. Wij hebben iedere dag naar het centrum gelopen. Was goed te doen. Kortom een prima hotel wat zijn prijs zeker waard is.

Geboekt via Touroperator 2 nachten, 2 pers, 130 euro (incl ontbijt).

Gereisd anders in april 2007

patricia vlieger, 9-1-2007

wij zijn er mei 2006 geweest, met de auto is het hotel makkelijk bereikbaar en de auto kan je het hele weekend parkeren in een garage. (sleutels moet je afgeven maar geen paniek word goed voor gezorgd!) het hele weekend zijn we met de metro overal geweest ideaal!! het hotel zelf is heel netjes en schoon. fijn personeel en het ontbijt was uitstekend! we gaan er mei 2007 weer met plezier naar toe!

Gereisd anders in januari 2007

Madeleine, 30-10-2006

Heel fijn hotel, goed te vinden en ligt centraal. Ligt alleen wel aan heel drukke weg, maarja daar merkt je overdag toch niks van. Personeel ik erg aardig en wil je graag helpen. Ontbijt was heerlijk, veel keuze in van alles. Voor ieder wat wils. Ik vind het een aanrader voor een paar dagen.
Gereisd met vrienden in oktober 2006

ellen en raymond, 23-5-2006

fijn hotel dicht bij metrostation.iedere dag schone lakens en handdoeken. goed ontbijt voor franse begrippen. zeker een aanrader voor een paar dagen!
Gereisd anders in mei 2006

Nora, 6-1-2006

In januari 2005 geweest via Weekendjeweg, prijs was hetzelfde als hierboven beschreven, erg betaalbaar.

Wij waren erg tevreden, schone kamers, elke dag veel schone handdoeken en het ontbijt was erg goed, vooral als bodem om de stad te verkennen.

Personeel vond ik ook aardig en was blij dat de meeste goed engels spraken, want Parijs blijft wat dat betreft frustrerend qua communiceren.

Echt aanrader voor een weekendje weg!

Gereisd anders in januari 2006

Jaap & Priscilla, 3-11-2005

prima voor een paar nachten. kamer is schoon en sanitair is netjes voor franse begrippen. hotel is goed te vinden. parkeren in een garage een straat verderop, met korting vanuit het hotel. wij schrokken wel even toen we de sleutel van de auto van de auto achter moesten laten bij de bewaking, maar alles is goed gegaan...
Gereisd anders in november 2005

EMP Willems, 1-11-2005

Wij zijn er ook met wiekentjeweg geweest voor de prijs heb je echt eengoed hotel, het was inderdaad schoon, ook schone handdoeken, badkamer netjes gerenoveerd echt een aanrader voor een paar dagen.ontbijt in verhouding ook goed.ze waren er indedaad met de weg bezig maar daar hadjegeen last van. metro superdichtbij en in 20min en centrum
Gereisd anders in november 2005

Suus en Shorty, 4-8-2005

Wij zijn zijn daar in Maart 2005 geweest. Hotel was goed te vinden, alleen was het een grote chaos toen wij er waren ze waren ze de wegen aan het renoveren. Maar vanaf de hotelkamer had je van het geluid van buiten geen last.

Het personeel was erg vriendelijk, sommige alleen een beetje moeite met Engels... Ontbijt was goed, verschillende broodjes en beleg, maar ook cornflakes en dat soort spul.

De bedden iedere dag netjes opgemaakt en schone handoeken en badlaken. Met de metro ben je zo waar je zijn wilt, de metro is trouwens ook niet zo moeilijk, als je het eenmaal door hebt werkt dat prima. Goed verzorgt hotel! Wij hebben erg genoten.

Gereisd anders in augustus 2005

Rianne, 1-8-2005

Vanaf Gare du Nord is het 20 minuten met de metro (zonder overstap). We zijn prima ontvangen in dit hotel en vonden het een aangenaam verblijf. De kamer werd goed schoongehouden (dagelijks schone handdoeken) en de bedden werden netjes opgemaakt.

Het ontbijt was eenvoudig met croissants en stokbrood in buffetvorm.

Gratis gebruik van een kluis in de kamer.

Voor een paar nachten een prima hotel!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orléans Palace in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orléans Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orléans Palace scoort een 7.75 uit 10 op basis van 12 reviews.