Hotel Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes ***

Hotel Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes
Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes bij:

8 reviews over Hotel Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes in het Nederlands

Wat een feest

pgm_sanders, 17-2-2013

Met de kinderen 2 nachten geweest en overdag Parijs ontdekt. Wat een heerlijke kamer! Groot bed met daarbij een slaapbank en een los schuifbed. Tafel met 2 stoelen, verrijdbare tv met toetsenbord voor evt spelletjes, koelkastje en magnetron. Heerlijke badkamer met een bad en aparte douche. Toilet is apart van de badkamer. Het hotel beschikt over een eigen parkeergelegenheid (14 euro per dag), supermarkt om de hoek en metro op 200m. Mogelijkheid tot een gezond en gebalanceerd ontbijt. Evt aan te vullen met een belegje van de supermarkt voor de kids. Ontzettend vriendelijk personeel. Laatste dag auto gewoon tot eind van de dag mogen laten staan en nog van toilet gebruik mogen maken met de opmerking: this is your home.

Buurt is inderdaad iets minder maar persoonlijk hebben wij niets naars gezien of mee gemaakt.

Prima hotel om (met kids) Parijs te bezoeken. Wij werden er in ieder geval blij van!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Verrassend goed hotel

Sandra Koenn, 6-8-2012

Suite Novotel Paris Porte de Montreuil bevindt zich in Parijs-Oost en is met de auto heel gemakkelijk te bereiken. De auto parkeer je voor een paar euro achter het hotel. De omgeving is niet de meest aantrekkelijke wijk van Parijs, maar de dichtstbijzijnde metrohalte is ca. 200 meter lopen en 21 haltes verder staat de Eiffeltoren. De hotelkamer is comfortabel en compleet ingericht met kitchenette (incl. magnetron), eet- en zithoek. Gelukkig is de wc afzonderlijk van de complete badkamer geplaatst. Het voornamelijk mannelijke hotelpersoneel is uitermate vriendelijk en voor ons dames niet onbelangrijk: charmant en aantrekkelijk! Gratis internetten kan je in de lobby steeds voor 20 minuten. Van het ontbijt word je blij: verse broodjes, de eieren kan je zelf koken en er is een slim en lekker ontbijtplan.

Op zaterdag staat er een markt op de grote parkeerplaats voor het hotel, maar aan het einde van de dag is dat keurig opgeruimd en schoongemaakt. Een hotel waar je terug wilt komen.

Gereisd met partner in juni 2012

Prima ligging

aicha, 30-7-2012

Drie dagen verbleven in dit hotel incl ontbijt. Arriveerde savond laat, receptionist sprak perfect Engels. 1 e kamer had lekkage, kregen direct andere kamer. Echter daar was het slot van stuk, daarna direct andere kamer. Echter daar bleek toetsenbord niet te werken maar te moe om nog een keer te melden. In ruil voor problemen gratis parking gehad! Bewaakt en afgesloten. Ligging perfect n weekend leuke markt voor de deur. Metro voor de deur.

Ontbijt heel uitgebreid voor franse begrippen en appartement! Echter de dame was niet gastvrij om ons te attenderen op de kidbox, daar moesten we om vragen. Denk dat in pech gehad hebben want over algemeen prima indruk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prima hotel voor stedentrip

sepoenie, 28-5-2012

Mooie grote kamers aan de buitenrand van Parijs. Ideaal als je met de auto komt. Personeel was vriendelijk. Jammer dat de ontbijtruimte klein is, waardoor we een keer buiten moesten eten. In eerst instantie vond ik het ontbijt tegen vallen. Geen grote buffetten enzo. Maar mijn mening stelde zich later bij. De kwaliteit van het eten was namelijk wel erg goed. Verse koffiebonen bijv., de espresso was perfect. De kids kregen een luxe ontbijtbox met lekkere dingetjes.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Gewoon overnachten, meer niet.

Ronald, 4-6-2011

Gewoon een ruime kamer, degelijk, maar netjes ingericht. Koffie/theezetfaciliteiten, kleine ijskast. Ontbijt is echt vreselijk te noemen en dat voor een Frans hotel. Wij waren wat laat, maar er was bijna niets meer en werd ook niet aangevuld. De kwaliteit liet sterk te wensen over.

Ik zou zeggen: overslaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Prima hotel, niet zo fijne omgeving

Vincent, 5-5-2011

Het hotel zelf is keurig verzorgd en de kamer was schoon en vooral ook groot. Een "schuifwand" zorgde ervoor dat de kinderen hun eigen "kamer" hadden. Een bad en een douche in de ruime badkamer.

De omgeving van het hotel is niet prettig. Het is goed opletten op je spullen en er is op de tweede dag ook "ingebroken" op onze kamer. Volgens zowel de politie als het hotelpersoneel gebeurd dat ook heel erg vaak. Gebruik het kluisje op de kamer en laat geen waardevolle spullen achter op de kamer.

Vanaf het hotel is het 10 minuten lopen naar het metrostation. Er zit een grote Carrefour supermarkt om de hoek van het hotel. Parkeren kun je tegen bijbetaling onder het hotel, maar als je de auto niet gebruikt/pas nodig hebt bij openingstijden van de Carrefour, kun je 'm daar gratis stallen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

gert, 18-12-2006

geweldig mooie kamers, met luxe badkamer met douche en ligbad. verrijdbare tv zodat je vanuit het bad tv kan kijken, minikeuken in de kamer met koelkast en magnetron. echte aanrader als je met de auto bent, ze hebben een eigen parking voor 7 euro per 24u. 5 minuten lopen en je bent bij de metro, t/o het hotel is er vaak markt, heel leuk om eens over heen te struinen. met 2 metrohaltes ben je bij gallieni, daar is ook een leuk winkelcentrum. goeie ligging als je met de auto komt, je hoeft niet de hele periferque over.
Gereisd anders in december 2006

Pokopoko, 11-9-2006

Hier twee nachten geslapen. Vonden in douche en bad meerdere haren (not done!!) en de kamer was al een beetje uitgeleefd. Hebben hier geslapen vanwege overboeking IBIS. Groot winkelcentrum naast de deur en metro dichtbij. Bijbehorend ontbijt erg summier en het eventueel te bestellen ontbijt schijnt niet veel voor te stellen. Grote kamer met apart bad en toilet. Zelfs een waterkoker aanwezig.
Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes scoort een 7.62 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: