Hotel Novotel Le Vaugirard ****

Hotel Novotel Le Vaugirard
Novotel Le Vaugirard
8,1

14 reviews over Hotel Novotel Le Vaugirard in het Nederlands

Fijn stadshotel om Parijs te bezoeken

Mirjam, 21-10-2014

Hotel ligt 1 minuut van de metro af. Perfect. Alle bezienswaardigheden zijn goed te doen met de metro. Het hotel zelf maakt een goede indruk, nette kamer, mooie badkamer. Het was wel warm op de hotelkamer, maar hebben dat niet alle hotelkamers. Het ontbijt was goed, voldoende keuze. Heerlijke koffie. De parkeergarage benden het hotel was fijn, zo met de koffers de lift in naar het hotel. Fijne buurt waar het hotel gevestigd is. Wij hebben een supertijd in Parijs gehad. Aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Aanrader!

ReizigersMenA, 2-9-2012

Wij zijn hier in de zomer geweest van 2012.

Parkeren kan in de garage van het hotel, kost 20 euro per dag.

Bij de receptie netjes en vriendelijk geholpen. Wij hadden een suite. Tot onze grote verbazing hadden we uitzicht op de Eiffeltoren. Erg leuk. De kamer was ruim en schoon en had ook koffie (nespresso) en thee faciliteiten.

De badkamer had een douche, een bad/douche en het toilet zat appart.

Vanuit het hotel kan je makkelijk door heel Parijs met de metro reizen. Het station zit op 5 minuten lopen.

We hebben 2 maal in het hotel gegeten en beide keren was het erg goed. Er is een speciale kinderkaart en vlak bij het restaurant een kinder speelhokje.

Het ontbijt was niets op aan te merken. Alles werd tot het laatste moment nog aangevuld en er was een hoop keus. Ik kan dit hotel echt aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Perfect Hotel

lennert, 23-7-2010

In de winter van 2008 in dit hotel belandt samen met mijn vriendin. Het hotel is gemakkelijke bereikbaar vanaf de rondweg om Parijs (met Tomtom uiteraard). De auto konden we parkeren in de garage. Deze garage is overigens erg krap, maar toch net begaanbaar voor een grote auto (kia sorento).

De receptie is zeer vriendelijke en behulpzaam. Eénmaal aangekomen in de kamer waren we positief verrast. Erg netjes en schoon allemaal. Ruimte zat voor met z'n tweeen en een groot bed. Vanuit het raam keken we uit op de straatkant waar altijd leven is. Tevens zagen we de ijfeltoren in de verte.

Het gehele hotel oogt erg netjes en schoon. Het ontbijt is zeer goed verzorgt en uitgebreid (zeker voor Parijs begrippen). Eigenlijk alles kon je wel krijgen, en ook gratis op bed als je dat graag wilt.

Ligging buiten het centrum, maar in een prettige wijk en nog geen 100 meter van metro station Vaugirard, vanwaar heel Parijs goed bereikbaar is.

Kortom: voor herhaling vatbaar! TOP

Gereisd met partner in december 2008

Niet doen!!

HM, 16-8-2009

De entree is zeer modern maar de kamers.....dunne matrassen, lekkende badkamer. Chagarijnig personeel. Ben je langer dan 1.75 niet dit hotel boeken. Klein ligbadje met de nodige defecten, kleine en smalle bedjes.

Geen drie sterren hotel..........

De ligging van het hotel is okee, dicht bij de metro, banken, en een supermarkt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Goed hotel

8-6-2009

Prima hotel voor een weekendje Parijs. Kamers zijn goed en netjes. Ontbijt niet bijzonder.

Hotel ligt dicht bij het metrostation maar om naar de bezienswaardigheden te gaan moet je wel (bijna) altijd overstappen. Dit was voor ons geen probleem.

Gereisd met partner in mei 2009

Perfect

Stephanie, 17-3-2009

Was een tophotel!

Prima service, perfecte kamers, schoon en een goed ontbijt.

Personeel was meertalig dus dat was een uitkomst.

Metro op loopafstand en 3 banken naast het hotel..

Gereisd met partner in maart 2009

Prima hotel

Marieke en Jeroen, 28-12-2008

Verblijf was in september. Geen bijzonderheden. Goed verblijf, metro op loopafstand. Directe omgeving niet heel bijzonder.

Prima slaapadres voor weekendje parijs tegen acceptabele prijs

Gereisd met vrienden in december 2008

Goed hotel

V. Knegtmans, 7-8-2008

Goed modern hotel met garage. Een beetje zakelijk, maar wel professioneel. Iets buiten het centrum in Montparnasse, maar je hebt ook weinig last van verkeerslawaai. Ongeveer 20 minuten lopen naar de Eiffeltoren. Kamer en ontbijt uitstekend. Je kunt ook achter buiten op een terras zitten!
Gereisd familie in juli 2008

Kenny, 28-4-2008

Van buiten niet echt een pracht hotel..maar als je binnen komt geeft het een goede en mooie indruk.

Kamers zeer mooi en goed onderhouden.

Ontbijt voor Parijse begrippen heel goed.

Gereisd met vrienden in april 2008

Cees, 18-8-2007

Wij hebben een 5 daagse parijs geboekt. Dit hotel is een aanrader. Ligt iets uit het centrum, maar vlak bij en Metro station. Ligt in een mooie wijk met leuke reatautantjes en terasjes. Binnen een korte tijd 10 min ben je met de Metro in het centrum/Eiffeltoren/Louvre ect.

De kamers zijn perfect en het ontbijtbuffet is uitstekent.

Zeker de moeite waard om te boeken

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Le Vaugirard bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Le Vaugirard in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Le Vaugirard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Le Vaugirard scoort een 8.1 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: