Hotel Nouvel Opera **

4,5

Matig

2 reviews over Hotel Nouvel Opera in het Nederlands

Dee, 16-9-2005

personeel: onvriendelijk, alleen frans sprekend,en de eigenaar gebrekkig bijna onverstaanbaar engels.

kamers: klein, het uitzicht gaat nog wel als je aan de straatkant zit. de kamers zijn erg gehorig, je kunt letterlijk verstaan wat de buren aant bespreken zijn, of andere dingen.

badkamer: niet goed schoongemaakt, en op warm water moet je erg lang wachten. verder zit je met je knieen tegen de deur als je meot plassen en hem dicht wilt. ook moet je om 12 uur binnen zijn ( leuk voor 16+ die uit willen gaan of iets dergelijks savonds )

en een aanrader....?? NEE... tis niet eens een 1 sterrenhotel... dat t voor 2 sterren word aangehaald is belachelijk

Gereisd anders in september 2005

Carla klein, 15-10-2004

Het Nouvel hotel is echt een tweesterrenhotel ook al zal de status van een ster ook niet misstaan. Toen we op de kamer kwamen en de badkamer inspecteerden zagen we nog tandpastasputters zitten van de vorige gasten. Als u een beetje groot van stuk bent kun ook moeilijk op de wc zitten zo klein is de badkamer. U kunt beter op de eerste of begane grond zitten dan op de derde, vierde of vijgde etage. De badkamers op de hogere etages zijn wel erg klein en ook niet altijd voorzien van warm water. Op de bagane grond en de eerste etage zijn de badkamers een stuk groter en hebben sommige zelfs een bad. De eigenaar was bij onze groep ook verre van vriendelijk en we mochten de eerste avond niet eens het hotel verlaten. Dit hotel mits je op de begane grond of eerste etage zit is "goed" te doen voor een nacht of twee maar het is absoluut GEEN aanrader.
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nouvel Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nouvel Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nouvel Opera scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: