Hotel Nord **

Nord
6,8

4 reviews over Hotel Nord in het Nederlands

Geraldine van Boxel, 7-6-2008

Het hotel was goed maar klein. Wel moesten we even zoeken omdat het hotel niet Nord heette maar Kyriad. Daar was een beetje verwarring over. We kregen een kamer op de 3e etage. Dat was volgens mij ook gelijk de kleinste kamer waarin we ooit geslapen hadden. We ondekten wel dat er een laag water op het tapijt lag. We dachten dat hoort bij de douche. De volgende dag bleek echter dat er een lekkage was op de kamer naast ons en daar kregen wij natte voeten van. Na overleg met de receptie kregen we een andere kamer op de vierde etage. Deze kamer was iets groter maar helaas een rokers kamer. Maar we hebben er wel geslapen de overige dagen.

Ontbijt was ook prima.

Kortom een leuke ervaring en uiteindelijk veel van Parijs kunnen zien.

Gereisd met partner in juni 2008

R en P, 30-12-2007

Goed, goedkoop hotel. Simpel maar compleet. Personeel is uiterst vriendelijk. Voor weinig geld een prima hotel voor een citytrip naar Parijs. Tegenover het station waar je aankomt met thalys en ook waar je de metro kan pakken om de stad te verkennen.

Het enige nadeel is, is dat het hotel erg gehorig is en ik 2 maal gewekt ben door de wekker van de buren.

Gereisd met partner in december 2007

fam smit, 6-5-2007

t.o.treinstation en metrostation gare du nord, dus perfecte verbindingen, gelegen simpel 2 sterren hotel.uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. nette maar simpele kamers/badkamers. ontbijt tot 10.30 dus, laat de stad in en laat weer terug dan heb je geen luxe kamer nodig.
Gereisd anders in mei 2007

fam.smit, 6-5-2007

aan de overkant van het gare du nord en het gelijknamige metrostation gelegen 2 sterren hotel. eenvoudige kamers/badkamers/uiterst vriendelijke medewerkers. simpel ontbijt, tot 10.30 ontbijt. laat de stad in en laat weer terug dan heb je geen grote luxe kamer nodig.
Gereisd familie in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nord bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nord in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nord scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: