8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Montmartre Mon Amour**** bij :

30 reviews over Hotel Montmartre Mon Amour in het Nederlands

Erg goed en sfeervol!

Mike, 31-10-2016

Erg mooi recentelijk volledig gerenoveerd in amour thema's ! Opkomende buurt aan de trappen van de Sacre Coeur aan een klein pleintje met leuke restaurantjes en terrasjes. De superior kamer is voor Parijse begrippen al groot. Ontbijt volledig en uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Engels geen probleem. Parkeren in de buurt maar is geen officiële garage. Contant vooraf betalen (€24 per dag) maar auto staat daar ook veilig. Metro Anvers redelijk dichtbij en vandaar gemakkelijk Parijs door. Wij vonden het fijn aan t einde van de dag op "ons pleintje" aan te komen en nog een afzakkertje te nemen op t terras van café Botak. Super sfeervol!
Gereisd met partner in oktober 2016

Uitstekend! Doen!

Lieke, 31-10-2016

Net terug en moet even corrigeren: alle oude reviews hier zijn totaal achterhaald. Leuk en goed hotel, geheel vernieuwd. Sfeervol, themakamers, schoon, vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Gezellig pleintje voor de deur, eten bij Botak aanrader! Trap op en je staat bij de Sacré-Coeur.
Gereisd met partner in oktober 2016

"Red mijn vakantie is er niks bij!"

Marijn, 23-9-2011

Het hotel is echt super......SLECHT! De badkamer (of badhokje) is heel klein, maar goed.... als dat alles zou zijn! De badkamer was echt te ranzig om waar te zijn! Geen ventilatie, dus overal schimmel!

Het interieur..... welk interieur? dat ene stoeltje, was totaal versleten. de lappen stof hingen erbij.

Als we de kamer uit wilde, was het nog maar de vraag of dat ging..... want er lag altijd wat in het mini-halletje. dus als de buren iets eerder hun kamer uit waren, dan lag alle vuile was en de stofzuiger etc. voor onze deur.

ik heb in Tanzania (Afrika) in kamertjes gelegen die heel veel minder hebben gekost, maar daar heb ik het nog nooit zo smerig gezien!

Gereisd met partner in september 2011

een heel triestig hotel

Fam, 14-6-2010

het ontbijt is echt heel sober, om niet te noemen slecht

een stuk stokbrood, 1 croissant en een potje jam en dan koffie of thee en dat is het dus!

Gereisd met vrienden in november 2002

hel

trebbor terual, 12-5-2009

Hotel new montmartre is een hel, het is verschrikkelijk, een straf om te moeten slapen. de ligging is wel ideaal. alles leeft, de muren, het plafond. Als je nieste zakte je dwars door de lattenbodem. de kon op de kamer niet zitten, je kwam binnen en moest gelijk gaan liggen. de badkamer was ongelofelijk klein en vies. Hele hotel was vies, de bediening snauwde je af en sprak geen engels. Een aanrader als je nergens om geeft, maar een afrader voor een gezin met kinderen
Gereisd familie in mei 2009

Louis en Marga, 1-4-2008

Na de booking zag ik pas de -overwegend- negatieve reacties op het internet. Bij aankomst zag ik al snel dat dit verhalen uit verleden waren .... gelukkig! Vriendelijke mensen (al had ik twijfels bij de ontbijthulp) die ook njog meertalig waren. Zeker gezien de prijs een absolute aanrader. Waar vindt je een redelijk en schoon hotel op 50 meter van de trappen van het Montmartre?
Gereisd anders in maart 2008

P. Geerts, 29-3-2008

We zijn er nu twee keer geweest en dit jaar van plan om er ook voor de derde keer naar toe te gaan. Oke, het is niet groot en niet superdeluxe. Maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Parkeer garages in de buurt, een plek om te slapen en vriendelijke service. Als je gewoon tevreden kunt zijn is dit een goed hotel om Parijs te bezoeken.
Gereisd anders in maart 2008

miranda en john, 2-9-2007

na al deze slechte berichten hebben we het er toch maar op gewaagd om naar dit hotel te gaan.eenmaal aangekomen sprak de dame achter de balie geen woord engels, maar na een hoop handen en voeten werk zijn we dan toch in ons mega kleine kamertje belandt.en ook wij hadden de schrik te pakken!alles wat er gezegd wordt is ECHT waar. er is ECHT schimmel aan de muren en deuren, de halve douche-kop in de "bad-kamer"was afgebroken en het behang en de vloerbedekking zitten ECHT los. over de scheuren en loslatende stukken kalk in het plafond zal ik u niet eens meer belasten. ik had gelukkig de mogelijkheid onze kamer per direct via ons reisbureau om te laten zetten bij een ander hotel. ons hotel bezoek in "new montmartre"heeft dan ook niet langer dan 20 minuten geduurt. het was hotel Pavia geworden, een prima hotel.
Gereisd met partner in september 2007

Stefan, 18-7-2007

Een fijn, eenvoudig hotel in een schilderachtige omgeving. Sacre Coeur om de hoek, en nog dichterbij zijn een paar terrasjes.

2 metrostations op loopafstand.

Service is vriendelijk.

Kamers heeft alles wat je nodig hebt: een bed en een douche. Ook staat er een tv, de afstandsbediening krijg je bij het inchecken, maar wie kijkt er nou tv als je in Parijs zit?

Ontbijt is simpel: stokbrood en een croisant, bakje jam en een kan koffie of thee.

Als dat niet genoeg is, is er een boulangerie vlak bij metrostation Chateau Rouge een boulangerie, en die verkoopt heerlijke belegde broodjes.

Het hotel ligt in de wijk Montmartre, en dat betekent dat het in een hellende straat staat.

Als je wat slecht te been bent kan dat een probleem zijn, maar anders heb je a view to a kill op het plein van de Sacre coeur.

Gereisd alleenreizend in juli 2007

Kim OV, 17-7-2007

Wat zijn wij geschrokken! Ik wist door eerdere recencies, dat we er niet teveel van mochten verwachten, maar dit sloeg écht alles! De vloerbedekking was vies, gevlekt en met bobbels gelegd. Van dezelfde vloerbedekking waren de muren bekleed. We weten nog steeds niet of we een badkamer met bad of douche hadden. Het zag eruit als een douchebak, maar de slang van de douchekop was niet lang genoeg om aan de muur te hangen (er hing wel iets van een douchkopbevestiging). De tegeltjes lagen er of helemaal of half af. De bedkussens waren te klein en plat, de bedden waren nog kleiner... De bedden werden niet opgemaakt en schone handdoeken moest je zelf van de gang plukken (als er nog iets lag). De TV had wel 3 zenders (satelliet-tv, jaja) en er was geen afstandsbediening. De gordijnen waren niet breed genoeg voor het raampje. Het ontbijt bestond uit 1 croissantje/1 stokbroodje/1 stukje boter/ een warme drank (dit was p.p.) en 1 bakje jam samen. Geen aanrader dus!
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montmartre Mon Amour in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montmartre Mon Amour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montmartre Mon Amour scoort een 8.05 uit 10 op basis van 124 reviews.