Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mont Blanc** bij :

1 review over Hotel Mont Blanc in het Nederlands

Tja...2 sterren

Reiziger64, 8-4-2014

Als je zoals ik veel in zakelijke 4 sterren hotels verblijft dan valt dit hotel op het eerste gezicht tegen. OK mijn kamer was niet al te veel. Een 1-persoons kamer van 2,5 bij 4 m. Erg smal dus. Op de vloer badkamer tegels. Een douchegordijn moest voorkomen dat mijn bad zou worden tijdens het douchen.

Ontbijt is karig maar het is dan ook maar 2-sterren hotel.

Waarom dan toch dit geboekt? Het ligt 50 m van RER / Metro station St Michel Notre Dame in Quatier Latin. In de straat van het hotel en alle omliggende straten veel restaurants, bars en winkels. Erg levendig. Dus prima om hier 's-avonds door heen te slenteren en de sfeer te snuiven.

Gereisd zakelijk in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mont Blanc in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mont Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mont Blanc scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.