Hotel Migny ***

Migny
6,3

12 reviews over Hotel Migny in het Nederlands

Judic Brandsen, 11-5-2007

4 persoonskamer op de 6e verdieping, de lift ging maar tot 4 hoog.Het enige wat schoon was in de kamer was het beddengoed.Elke dag 2 handdoeken ipv4 ondanks een briefje in het frans erbij dat we toch echt 4 personen op de kamer verbleven. Ontbijt zeer slecht en zeer weinig.1 dag zelfs het brood op om 9.15 uur. Ook de ontbijt ruimte was veel te klein zodat je een ander bij het tafeltje vandaan zat te kijken. In de rosse buurt dus niet geschilt met kleiene kinderen. Niet voor herhaling vatbaar dus!!!!!!!!!!
Gereisd anders in mei 2007

Parijs, 11-7-2006

Met z'n vieren twee kamers geboekt in dit hotel.

Prima hotel,schoon,keurige badkamer,goed bed en een grote ventilator op de slaapkamer,was wel nodig,want wij waren er van 6 t/m 10 juli 2006 en het was erg warm.

Ontbijt op z'n Frans, croissantje, stokbroodje, koffie/thee/water en/of jus, jammetje.

Iedere dag bed opgemaakt en schone handdoeken.

Makkelijk te bereiken met de metro en vlak bij de Moulin Rouge.

Gezellige buurt.

Vriendelijk personeel.

Gereisd anders in juli 2006

Corry, 6-3-2006

Voor die prijs een prima hotel.

Alleen voor grote eters ontbijt erg krap.

Prima kamer met goede bedden.

Gereisd anders in maart 2006

linda, 18-7-2005

wij zijn hier 2jaar terug geweest en we hebben ons prima vermaakt: van de gamele lift tot het harde stokbrood als ontbijt. ik vind ook niet dat je veel moet verwachten voor de prijs die je er voor betaald. echt een frans hotel waar je ouderwetse sfeer kan proeven. enig nadeel was dat ons niet was verteld dat we 2 straten van de rosse buurt verwijdert waren maar wij hebben geen problemen gehad
Gereisd anders in juli 2005

Mart, 14-7-2005

we waren er met school.Onze verwachtingen waren hèèl laag door alle negatieve beoordelingen op deze site. Aangekomen bleek onze kamer netjes te zijn. Wel was er muisje gesignaleerd bij de buren.
Gereisd anders in juli 2005

ikke, 21-6-2005

ik vond het hotel best mooi, want wij hadden een sfeervolle kamer. We waren er muizen en deed ons licht het eerst niet, maar ik vond het erg gezellig
Gereisd anders in juni 2005

Ilse, 13-5-2005

Ik ben hier net een week geweest en ik heb het goed naar me zin gehad. Voor de prijs die je ervoor moest betalen viel het heel erg mee. we hadden goed schoon water (al hebben we voor de smaak gewoon water in de supermarkt gekocht). Het was goed schoon, we hebben alleen een muis gezien. De ligging is heel goed, vlakbij de monmarte en de metro. Voor het ontbijt kregen we een croissaint en een stuk stokbrood. Voor mij was dat genoeg, maar sommige mensen zullen hier anders over denken. Het personeel sprak allemaal frans en de twee belangrijkste mannen (de eigenaar en de receptionist) spraken ook engels, geen probleem me gehad dus. Al met al vond ik het voor de prijs goed te doen
Gereisd anders in mei 2005

Cindy Meijer, 17-3-2005

Een van de goedkoopste hotels aangeboden door de nederlandse touroperators, dus om hier veel van te verwachten is niet nodig. Toch vond ik de kamers niet netjes ingericht, oud en vies behang enzo. Het ontbijt was wel ok, de metro is ook dichtbij, maar verder vond ik de buurt ook niet bijzonder fijn... ervanuitgaande dat je bijna niet in het hotel bent en dat het heel goedkoop is is het te overleven...
Gereisd anders in maart 2005

jean peeters, 27-2-2005

heel anders dan we hadden voorgesteld en het personeel kan niet goed overweg met de talen
Gereisd anders in februari 2005

Nancy, 19-2-2005

Stoffig hotel. Gordijnen met scheuren en te vies om beet te pakken zoals de hele kamer. erg matig dus en het was dan nog wel onze honeymoon. Slecht personeel en 1 croissant per persoon.
Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Migny bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Migny in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Migny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Migny scoort een 6.25 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: