Hotel Meyerhold Opéra **

6,7

6 reviews over Hotel Meyerhold Opéra in het Nederlands

uitstekend hotel

19Betty50, 27-4-2011

De eerste keer in Parijs en daarom via een reisbureau geboekt. Echt zo geweldig genoten dat ik later diverse malen ben terug geweest. O.a. de volgende bezienswaardigheden gezien: Eiffeltoren, Arc de Triomph, Dome des Invalides, Palais de Justice, Notre Dame, Place de la Concorde, Louvre, rondvaart op de Seine, Montmartre, Sacre Coeur enz. enz.

Wat mij vooral is bijgebleven is het zien van de Mona Lisa, het viel mij tegen hoe klein dit schilderij eigenlijk is.

Gereisd met vrienden in juli 1971

J.S. de Smidt, 3-6-2008

Het hotel heeft 6 verdiepingen en de lift ( max 1 pers) gaat maar tot de 4e verdieping.

Wij zaten op de 6e verdieping en hebben dus veel trappen moeten lopen.

Gereisd met vrienden in mei 2007

A.Wesenhagen, 30-5-2008

Kamer was volgens brochure ruim en voorzien van kluis. De kamer was erg klein ( klein 2-persoons bed in de hoek van de kamer geplaatst, dus slechts van een zijde bereikbaar. Slechts één stoel + klein tafeltje, geen leeslamp. Kluis ontbrak. Advies van receptioniste : "laat waardevolle spullen maar in een afgesloten koffer". Douche cabine klein en geen ophanghaak voor douche.
Gereisd met partner in mei 2008

E.Penninx, 21-8-2007

ik vraag me af waar deze onderste 2 hebben gezeten.

eerste indruk van het hotel was goed. mooie vlag mooie receptie. allemaal leuk.

mijn ouders zaten in kamer 105 wij in 504 en mijn zus in 501 vrij vervelend. personeel ontzettend slecht. ontbijt ontzettend slecht moesten ook lang wachten.

kamer. te slecht. hele mooie foto's gezien komt niets van terug in hotel zelf. heel krap. vieze douches kapotte wc wordt niets aan gedaan.

bij ontbijt wordt er 123 ook nog iemand beroofd in het hotel zelf. slechte controle over wie er binnenkomt. iedereen kan aanbellen en binnenkomen.

en inderdaad geen gedag zeggen bij vertrek. kamer sleutel wordt in ontvangst genomen en je kan opflikkeren.

wij gaan hier nooit meer terug naar dat hotel.

mensen ga nooit naar dit hotel toe.

Gereisd familie in augustus 2007

Barbara, 5-8-2007

Leuk klein Frans hotel. Het hotel ligt dicht bij een metro station. We moesten de auto in een garage op loopafstand parkeren, voor 23 euro per dag. Hotel heeft zelf geen garage. De beneden verdieping is prima en de kamers zijn ook groot genoeg. Het ontbijt is redelijk, je moet er alleen niet te veel van verwachten. Het personeel leek niet zoveel plezier in hun werk te hebben. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Gereisd met partner in juli 2007

Saskia de Vries, 25-5-2006

Prima hotel met aardig (engels sprekend)personeel. Kamers zijn voldoende. Het hotel zit in een leuk straatje. Wij zouden met 1 personen auto komen, maar dat werd een 9-pers. busje. Die paste maar nét in de garage van het hotel. Er werd niets extra gerekend (busje is toch een stuk groter). We zijn drie nachten geweest en hoefden ook de garage maar voor drie nachten te betalen. We mochten de bus wel tot laat in de middag laten staan!

Het ontbijt stelt alleen niet veel voor.

Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Meyerhold Opéra bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meyerhold Opéra in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meyerhold Opéra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meyerhold Opéra scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: