Hotel Mercure Paris Velizy ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercure Paris Velizy bij:

3 reviews over Hotel Mercure Paris Velizy in het Nederlands

Treurig hotel, slecht eten

Marijke, 23-8-2017

Zeer slecht gegeten in het hotel zowel bij diner als ontbijt. Vlees doogebakken droog, vieze soep, rotte perziken, croissants die niet gaar waren en die je qua vet eerst zou moeten uitwringen voor je ze op zou eten. .bedoening laat duidelijk merken liever Frans te spreken.

Familiekamer had 2 tweepersoonsbedden naast elkaar gepropt. Als je doucht sta je in bad maar dat is zo smal dat je voeten niet naast elkaar plat kunnen staan. Sanitair is echt aan vervanging toe. Hele vloer is een voetenbadje na het douchen. Zwembad heel erg chlorig, veel teveel betaald voor wat je hier krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Perfecte tussenstop voor gezin op doorreis

4vA, 13-9-2014

Geboekt via touroperator, snel en makkelijk. Tussenstop op onze terugreis van Contis-Plage, wat op 706 km ligt van dit hotel. Gelukkig maar, we hadden de hele dag file's en met twee kleuters van 4 en 5 op de achterbank rijd je dan niet graag door naar huis zoals vroeger. Ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein, de 1e twee uur gratis daarna 12 euro per etmaal. Sta je korter dan kost het ook minder. Er schijnt ook P gelegenheid buiten de poorten maar wij kozen daar niet voor. MC Donalds op korte afstand. Winkelcentrum ook, maar gesloten op zondag. Ruime kamer met grote zachte bedden, die schoven wij tegen elkaar zodat de kinderen er niet uitvallen. Gezellig klein binnenzwembad met heerlijk warm water, open van 6.00 tot 23:00 en geweldig voor onze kinderen, hier had ik het voor geboekt. Kleedkamers met handdoeken. Voor 100 euro met 4 personen kun je het (veel) slechter treffen. Ontbijt 19 euro pp hebben wij niet gedaan.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Super!.

Cindy, 2-8-2013

Upgrade kamer gekregen, mooie kamer gratis flesjes water in minibar.

Heel uitgebreid ontbijt tot 11u. Leuk zwembad met terras.

Makkelijke verbinding naar centrum. Eerst bus nadien metro(bij metro station parking aanwezig)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercure Paris Velizy bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris Velizy in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris Velizy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Paris Velizy scoort een 5.29 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: