Hotel Melia Royal Alma Boutique ****

Hotel Melia Royal Alma Boutique
Melia Royal Alma Boutique

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Melia Royal Alma Boutique bij:

4 reviews over Hotel Melia Royal Alma Boutique in het Nederlands

Uniek hotel.

., 29-11-2013

Top hotel, top locatie Kamers en personeel waren uniek Ik zou het in ieder geval aanbevelen Zou indien mogelijk zelfs nog eens komen, zeer centraal gelegen Bezienswaardigheden in de directe omgeving
Gereisd anders in november 2013

Super locatie, verder niets.

., 10-7-2013

De locatie telt - anders was het een middelmatig hotel (oud 4 sterren hotel, je hoort de buren heel goed). Maar als je te voet de Champs-Elysees, Eiffeltoren, Notre-Dame bereikt, dan lijkt het net een 5 sterren.
Gereisd anders in juli 2013

Degelijk hotel met een goede ligging.

., 7-4-2013

Ruime en elegant ingerichte kamers. Uitstekend middenklassehotel. Ongeveer 100 meter van een metrostation. Goed ontbijt. Voor Parijs al met al een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Gereisd anders in april 2013

Mooie, centraal gelegen hotel.

., 4-1-2013

We hadden het hotel voor een korte stedentrip naar Parijs geboekt en waren zeer tevreden. Het hotel is zeer centraal gelegen, zodat we van daaruit comfortabel de meest bezochte bezienswaardigheden ook gemakkelijk te voet konden bereiken. De kamers zijn relatief klein maar netjes ingericht. Al met al kan ik het hotel overal aanbevelen.
Gereisd anders in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Royal Alma Boutique in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Royal Alma Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Royal Alma Boutique scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: