Hotel Mederic **

Hotel Mederic
Mederic

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mederic bij:

1 review over Hotel Mederic in het Nederlands

Fam. Van der Maarel, 1-8-2006

Meestal ga ik naar een 2 sterren hotel tussen de Grands Magasins en Butte de Montmartre , maar het werdt tijd voor een hotel in de buurt van de Arc de Triomphe,aangekomen bij het hotel werden we al warm ontvangen door de gastvrouw, daarna gingen we in onze kamer kijken en we sliepen met zijn 4en op zolder , het zag er erg gezellig uit , en we hadden zelfs een flatscreen op de kamer!,en dat in een 2 sterren hotel!!

Het ontbijt was typisch frans, maar zeer goed, en de warme chocomel werdt ook met erg veel liefde gemaakt,HEERLIJK gewoon, na de 6 dagen in Parijs waren we zo tevreden dat we de gastvrouw een bos bloemen hadden gegeven(die ze meteen op de toonbank zette), en ze was er erg blij mee, het was een hele goede vrouw, dit hotel is zeker een aanraden , en het ligt maar 150 meter van de arc de triomphe in een nette sjieke buurt, volgende keer gaan we er zeker weer heen, een HEERLIJK hotel!!

Gereisd familie in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mederic in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mederic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mederic scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: