Hotel Mary's Hotel *

Hotel Mary's Hotel
Mary's Hotel
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mary's Hotel bij:

2 reviews over Hotel Mary's Hotel in het Nederlands

Niet luxe, wel schoon

Laura, 24-6-2012

Een wat minder luxe hotel vlakbij het centrum van Parijs. Wel schoon, wat natuurlijk erg belangrijk is. Ook klein, wat voor ons (moeder en dochter van 11) niet zo erg was. Niet alle receptiemedewerkers spraken engels, dat was geen probleem, totdat ik 's avonds naar het hotel moest bellen om te vragen tot hoe laat ik eigenlijk zonder problemen de sleutel kon ophalen (zo goed is mijn Frans nou ook weer niet).
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Prima hotel voor weinig geld

milanda, 20-5-2012

Dit hotel ligt naast Metrostation Oberkampf, super. Ik heb het hotel een goede beoordeling gegeven omdat ik de prijs/kwaliteit goed vindt en het heb afgezet tegen andere hotels waar ik eerder verbleef. De ligging is goed en het hotel heeft een goed bed. Het ontbijt bevat harde witte broodjes en croissants. Met als beleg jam ham en kaas. Je kunt jus de orange pakken en koffie thee etc. Ook zijn er cornflakes. Verder geen bijzonderheden. De kamers zijn basic, maar ik was er alleen om te slapen.

Verwacht overigens geen vijf sterren hotel, want dat is het niet!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mary's Hotel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mary's Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mary's Hotel scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.