Hotel Luxelthe **

Hotel Luxelthe
Luxelthe

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Luxelthe bij:

1 review over Hotel Luxelthe in het Nederlands

eenvoudig hotel

Sylvia Smits, 9-2-2014

Wij waren op zoek naar een eenvoudig hotel zonder allerlei poespas. En dat was dit hotel. De kamer waar wij sliepen lag aan de voorkant en we hadden wel overlast van de herrie tot laat en s'morgens weer de schoonmaak van de straat. We moesten door de hitte in die periode de deuren openzetten voor een beetje frisse lucht want er was geen airco of ventilator. Maar dat was dan ook het enige nadeel. De eigenaar en familie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden onze fietsen bij en die konden we stallen op een plaatsje achter de incheckbalie. Ze zouden iets gaan doen aan het feit dat er geen airco of ventilatie was. De kamer was blijkbaar pas in gebruik genomen, en daar was niet aan gedacht. We hadden een heel klein balkon dat uitkeek op de straat en dat was wel leuk.
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luxelthe in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luxelthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luxelthe scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: