Hotel Louis Blanc ***

Louis Blanc

65 reviews over Hotel Louis Blanc in het Nederlands

Prima hotel op loopafstand van Gare du Nord

De Jong, 20-8-2016

Prima hotel, netjes, schoon. Kamer was wat aan de smalle kant, maar wat moet je met veel ruimte? Je kan rondlopen, voor je koffers is genoeg ruimte dus ons heeft het niet gestoord. Het bed was goed, waterkoker op de kamer voor thee of koffie, badkamer was schoon en netjes.

Uitgebreid ontbijt, we hebben er erg van genoten.

Het enige minpuntje was het geluid van het verkeer. Ze hebben ventilatieroosters in de ramen zitten, en die zijn niet af te sluiten. Dus het geluid komt gewoon binnen, daar kan je enige hinder van ondervinden. Toen ik eenmaal sliep heb ik er geen last meer van gehad.

De bagage kon je in het hotel achterlaten na het uitchecken, dat hebben we weer opgehaald toen we weer met de trein terug gingen.

Kortom: een geslaagde trip!

Gereisd met partner in augustus 2016

goed hotel.

meneer Streppel, 10-10-2014

In de onmiddellijke omgeving van dit hotel liggen er ook een paar Ibis en een Mercure hotel. Dit hotel kan die concurrentie prima aan.
Gereisd met partner in oktober 2014

prima hotel

mevrouw Bloemberg, 24-7-2014

Een mooi hotel, ligt tegenover metrostation. Erg handig. Het hotel is heel mooi van binnen. Heel schoon. Goed ontbijt. Rondom het hotel leuke winkeltjes en restaurants. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2014

Prima voor een stedentrip

Roland, 25-5-2014

Prima locatie als uitgangspunt voor een Stedentrip Parijs. Kamer en ontbijt prima.
Gereisd met partner in mei 2014

Ideaal...

Birgit, 24-5-2014

Hotel ligt op 10 min loopafstand van Gare du Nord. Metro Louis Blanc ligt voor het hotel. Keurig, schoon, goed hotel. Geen ruime kamer, maar te doen. Kamer was schoon en netjes. Ontbijt is goed, geen grote zaal.
Gereisd met partner in januari 2014

Mooie locatie voor stedentrip

Maaike, 10-10-2013

Hotel campanile Parijs gare du nord was een prettige locatie om te verblijven.

Ligt alleen niet op 500 m van gare du nord maar neem een openbaarvervoer kaart en je komt er met metro lijn 7 Louis blanc of bus 26/54 zetten je voor de deur uit.

Wijkje is prima voorzien van pin automaten in de buurt , leuke restaurants , bakker, supermarktje etc...

Wijkje is niet onguurder dan centrum Parijs zelf.. Zwervers liggen door heel Parijs.

Let vooral goed op bij gare du nord op de agressieven zigeuner dames.

Tip. Neem bij de reis een meer dagen hop in hop of en openbaarvervoerkaart dan zie je alles in Parijs!!

Hotel top ! Ontbijt super kamer goed !!

Aanrader

Gereisd anders in oktober 2013

Goed hotel voor een stedentripje

jobo, 17-8-2013

Goed hotel voor een stedentripje tegenover het metro station Louis Blanc. Prima te doen dus.

We zijn met een groep van 17 personen geweest waaronder 3 kinderen. Het was goed te doen en het personeel is vriendelijk. Toen wij vroegen om een kamer met alleen douche was dat geen probleem en hebben ze dit gelijk in orde gemaakt voor ons. Uitchecken kan tot 12.00 uur ook ideaal maar je kunt ook veilig je bagage opbergen in de ruimte achter de receptie. Is dus ook prima.

Een drankje op het terras is ook prima alleen om het licht aan te krijgen moet je een consumptie kopen aan de bar in het hotel. Maar dat was dan ook wel te doen.

Het ontbijt bestaat uit meer dan alleen een stuk stokbrood en croisantje veel keuze erg oke!! Is het op vullen ze het weer aan!

De kamers zijn niet heel groot, maar ja je gaat dan ook Parijs in en slaapt er alleen! De bedden zijn heerlijk en dan ook prima geslapen!! Lekker dekbedje en genoeg kussens.

Zeker een hotel dat ik nog eens zou overwegen

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Zeer prettig hotel

Ilse, 7-8-2013

Mooie schone slaapkamer. fijn een apart toilet. Badkamer is schoon en netjes. Het bed ligt heerlijk. Ligt aan de grote straat rue de lafayette en tegenover treinstation waar je zo de metro kan pakken naar verschillende richitngen. Het ontbijtbuffet is goed. Service is iets minder, lag aan de persoon zelf. Een ander was een stuk vriendelijker.
Gereisd anders in juli 2013

Leuk hotel voor city trip

m van oudheusden, 26-7-2013

Voor een aantal dgn Parijs is dit leuk hotel , maar de kamers zijn erg klein en de badkamer nog kleiner . Verder is alles wel goed schoon , kamer , handdoeken iedere dag verwisselt , Helaas geen kluisje op de kmr en geen klein koelkastje het laatste is wel jammer want met warm weer kun je je drinken koel houden . Het hotel is niet dicht bij Gare du Nord zoals beschreven wordt in de reis gids ( 500 meter ) Het is wel 2,5 km , zeker 20 tot 30 min lopen . ( 3 metro stations ) Wel een voordeel is dat metrostation Louis Blanc voor de deur ligt . Zeer makkelijk . Het ontbijt was netjes verzorgd personeel was daar vriendelijk en ook de kamermeisjes , maar het personeel van de receptie was niet zo vriendelijk . Sommige onverschillig / nonchalant . De buurt waar het hotel ligt is niet de beste buurt , ogen en oren open houden . Ook bij Gare du Nord vele zwervers en andere ongure types .
Gereisd met partner in juli 2013

Leuk hotel

J. Schipper, 16-7-2013

Prima hotel voor een citytrip! Metro op 15 meter van het hotel. Leuke restaurantjes in de buurt, en de prijzen van een biertje op het terras zijn in deze wijk volgens Nederlandse begrippen.

Auto in de priveparking van het hotel ( €17,00 per dag), dus dat is ook handig. Ontbijt is prima te noemen. Kamer aan de voorzijde, maar geen last van het verkeersgeluid. Airco aanwezig op de kamer. Kamers zijn niet groot, en de badkamer al helemaal niet, maar prima te doen. Personeel aan de balie, mag wel eens op cursus vriendelijkheid, wan dat laat te eensen over. Personeel in de ontbijtruimte is daarin tegen wel vriendelijk. Maar ach, heeft u wel eens een vriendelijke fransman gezien? Ik niet ,....

De buurt is niet geheel frisjes te noemen, maar oren en ogen open, en dan komt het allemaal wel goed.

Met de auto zeer makkelijk bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Louis Blanc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Blanc in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louis Blanc scoort een 7.96 uit 10 op basis van 66 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: