Hotel Libertel Gare du Nord Suède **

Hotel Libertel Gare du Nord Suède
Libertel Gare du Nord Suède
7,4

34 reviews over Hotel Libertel Gare du Nord Suède in het Nederlands

Zeer efficient ingericht maar kleine kamer

paulpb, 11-12-2016

Goed hotel in de buurt van Gare du Nord.

Tip is om te vragen naar een kamer aan de achterzijde ivm straat geluiden.

Koffie en thee op de kamer en redelijke bedden.

Gereisd met partner in december 2016

ideaal als je met de Thalys reist!

Ria Zuidema-Geres, 25-12-2015

Een heel schoon hotel met goede bedden en heel vriendelijk personeel. Voor franse begrippen, zeer uitgebreid ontbijt. Badjassen en slippers op de kamer. Kamers zijn niet super groot maar ruim voldoende voor een paar dagen Parijs. Bagagedepot, waar je bagage op de dag van vertrek kan blijven staan. Koffie en thee op de kamer!

Vanaf station Gare du Nord 5 minuutjes lopen. Heerlijk rustig s'nachts. Supermarktje (Leaderprice) schuin tegenover hotel. Diverse gezellige eetgelegenheden in de omgeving. Wifi en tv op de kamer. In de hal kun je gebruik maken van internet.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

prima hotel als je met Thalys reist

Lin, 3-12-2014

Om de hoek van het station, 1 nachtje geboekt. 1 ste dag mochten de koffers al in een depot verblijven, evenals bij het uitchecken, mocht ook de bagage weer heel de dag blijven staan. Vriendelijk personeel, schone kamers, klein zoals overal in frankrijk, ontbijt niet al te uitgebreid maar verzorgd. Verder was het gehele hotel brandschoon, de vloerbedekking op de etages wat minder mooi.Wifi in het gehele hotel gratis ook op de kamer.
Gereisd met vrienden in december 2014

Prima hotel, ideale ligging

Anne89, 29-4-2014

Voor de tweede keer in dit hotel verbleven, vorig jaar een tweepersoonskamer gereserveerd en toen kregen we een ruime driepersoonskamer. Dit jaar een tweepersoonskamer. Allemaal netjes, ook de badkamer. Het was wel erg warm op de kamer.

De ligging is perfect, zeker als je met de Thalys reist. Bij de receptie kunnen ze Engels.

Gereisd met partner in april 2014

Prima modern en schoon hotel, goede service!

F, 20-4-2014

Wij vonden dit echt een prima hotel.Het heeft een goede ligging op loopafstand van Gare du Nord{(Thalys)Aan de receptie spreken ze Engels en geven desgewenst info over de stad.Ontbijt prima met lekkere dingetjes.

Wij kregen het ontbijt voor onze zoon van 7 gratis.Wij hadden een kamer aan de voorkant met uitzicht op de SacreCour.Geen overlast van verkeer door dubbele ramen.Mogelijkheid om je koffers in de speciale ruimte te plaatsen op de laatste dag.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

prima te doen

angelina, 14-8-2011

De lobby werd verbouwd daarom was er een kleine receptieruimte, maar de eetruimte in het souterrain was al af. Daar konden we ontbijten voor 8 euro pp. Niet een erg uitgebreid buffet maar prima. In het 'binnentuintje' waren nog wel werklui bezig. Als het eenmaal af is, ziet het er vast heel leuk uit. De kamer was klein en efficiënt ingericht: lekkere bedden, heerlijke douche, schoon en fris, geen kast maar een open hang -en legplek, geen koelkast, geen kluis maar wel een waterkoker met koffie -en theezakjes. Wij hadden zicht op de Sacré-Coeur en de afstand is te belopen. Ook de warenhuizen aan Boulevard Hausmann zijn goed te voet te bereiken via Rue la Fayette. Metro (Rue st. Quentin) is om de hoek bij Gare de Nord. Prima hotel qua prijs en ligging.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Prima hotel voor citytrip

Carin, 26-3-2011

Verbleven in een Privilege Plus 3-persoonskamer (€ 110,- p/n) op de 4e etage aan de voorkant (straatzijde). Kamer was netjes en schoon evenals de badkamer. Het is allemaal niet groot, maar voor een citytrip vind ik dit niet belangrijk. Bedden zijn goed, alleen als je langer bent dan 1.90 m dan steken je voeten uit het bed. Vanuit de kamer uitzicht op de Sacre Coeur. Als het raam dicht is heb je geen last van het verkeer op straat. Personeel receptie is vriendelijk en behulpzaam. Vraag de receptie om een stadsplattegrond als je deze niet hebt. Hebben hier niet ontbeten.

Hotel ligt ideaal op 250 meter lopen van trein- en metrostation Garde Du Nord. In de wijk rondom het hotel zijn zeer veel eetgelegenheden. 150 meter links het hotel uit is een prima italiaans restaurant "Piccola Italia". Sacre Coeur ligt op 10 min. loopafstand. De auto kan je in diverse garages parkeren, zoals bij Gare du Nord. Kost € 3,10 p/u of € 26 p/24 uur. Op straat kan je niet of nauwelijks parkeren.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Goede locatie, maar extreem kleine kamer

H&G, 13-9-2010

De kamer is extreem klein. Er past net een tweepersoonsbed in. Geen plek om nog even gezellig te zitten, want er is dus geen stoel aanwezig om op te zitten. Daar was dus ook geen ruimte voor ;-) Hotel adverteert met gratis wifi ook op de kamer, maar dat werkt niet en bij de receptie alleen erg traag.
Gereisd met partner in september 2010

Pas op bedbugs!

P Douw, 6-9-2010

Ik heb er met mijn twee kinderen gelogeerd. Na vertrek zaten we onder de jeukende bulten. Oorzaak: bedwantsen (bedbugs) in onze kamer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Eenvoudig maar in orde

Raoul, 13-7-2009

Net terug van 2 daagjes Parijs. We hadden hier 1 overnachting. Algemene indruk is goed. Vriendelijk personeel, gerenoveerde kamer, netjes, schoon, goed gelegen (Gare du Nord om de hoek). Ontbijt stelde niet veel voor maar dat weet je als je in Parijs bent.
Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Libertel Gare du Nord Suède bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Libertel Gare du Nord Suède in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Libertel Gare du Nord Suède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Libertel Gare du Nord Suède scoort een 7.38 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: