Matig

1 review over Hotel Les Relais de Paris Eiffel Grenelle in het Nederlands

Geert Haerens, 5-5-2007

Piepklein kamer en badkamer.

Uitermate slechte service en afspraken. We moesten om 12 uur de kamer verlaten, maar toen we binnenkwamen voor 12 uur, bleek onze bagage in de receptie te staan want ze hadden de kamer vroeger nodig. Het onderhoudspersoneel had onze koffers gepakt. Zeker nooit van privacy gehoord??? Dit lijkt nergens op. Het ontbijt was heel karig. Alles voorverpakt, niks vers behalve de broodjes. Chocomelk uit een zakje...Dit hotel is zeker zijn geld niet waard.

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Relais de Paris Eiffel Grenelle in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Relais de Paris Eiffel Grenelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Relais de Paris Eiffel Grenelle scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.