Hotel Les Chansonniers

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Les Chansonniers bij:

3 reviews over Hotel Les Chansonniers in het Nederlands

nooit meer

janicka, 27-10-2010

viese oude hotel met oude kamers

wij hebben niet geslaapen door de lawaai wvan andere mensen in het hotel

de toileten zij schoon en ook de douche is ok

Gereisd met vrienden in april 2009

Aanrader

Femke, 9-5-2009

Prima hotel, in gezellig wijk. Dicht bij twee metrostations (200 meter)

De receptie is vriendelijk,spreekt Engels. Er zijn kamers met en zonder badkamer. De gedeelde douches en toiletten zijn netjes.

Wij hadden een kamer met badkamer en die was prima. Schoon, met een klein bad en douche. Elke dag nieuwe handdoeken.

De kamer was ruim, met een goed schoon bed, een bureau, paar stoelen en een kledingrek. Ook was een een koelkast, een kluisje en een TV.

De kamer was licht, met ramen die wijd open konden en goede rolluiken ervoor zodat je geen last had van het geluid buiten.

Elke dag werd de kamer netjes schoongemaakt.

Enige nadeel is dat er geen lift aanwezig is, en je dus de trap op moet met je koffer, gelukkig zijn er maar twee verdiepingen.

Ontbijt is er ook (7 euro) en zag er netjes uit, maar er zit een goede bakker naast dus we hebben er geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2009

Aanrader

Femke, 8-5-2009

Charmant hotelletje vlakbij Pere Lachaise in een gezellige wijk. De kamers zijn ruim, sommige hebben een badkamer, anderen delen toilet en douche op de gang. Wij kozen een kamer met badkamer (100 euro p.p. voor 3 nachten) en die was goed. Ruim, groot goed bed, nette badkamer met bad en douche en rolluiken voor de ramen die ook het geluid van de stad weren, dus heel veel rust. Het hotel biedt ook ontbijt, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Op 1 minuut lopen ligt een metrostation, en op 2 minuten lopen nog een. Zit naast een goede bakker.
Gereisd met partner in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Les Chansonniers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Chansonniers in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Chansonniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Chansonniers scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.