Hotel Le Quartier Bercy-Square

7,7

12 reviews over Hotel Le Quartier Bercy-Square in het Nederlands

Goede ligging! Slechte kwaliteit-prijs verhouding

Anoniem890129, 25-6-2013

Het hotel heeft een goede ligging, zit vlak bij 2 metrostations en bij verschillende fietspunten. De kamer en het hotel ziet er mooi uit. Wij hadden het hotel met een aanbieding geboekt en die prijs-kwaliteit verhouding is goed. Op de kamer hing een prijslijst en die prijs die ze vragen vind ik het niet waard. De kamers zijn mooi en zien er modern en chic uit, maar zijn wel aan de kleine kant. Het ontbijt is niet heel erg uitgebreid en we moesten 2 van de 3 ochtenden wachten voordat we aan het ontbijt konden beginnen. Het hotel is zeker mooi, maar de gevraagde prijs zal ik eer niet voor betalen
Gereisd met vrienden in december 2012

aanrader voor weekendje Parijs

Lamote -Decancq, 2-11-2011

Het hotel is netjes en modern. Wij zijn er geweest voor 3 nachten en hadden de kamer " double privilege " gekozen daar die iets groter is dan de standaard(20 € extra/ nacht) . Goede bedden, ruime badkamer en ook rustig ( hotel is gelegen op binnenplein). Het personeel is vriendelijk en spreekt een beetje Engels. Bij het ontbijt is er veel keuze (kaas, hesp, cornflakes ,muesli, toast , spek en ei,croissant, koffie, fruitsap, thee,yoghourt) maar wij misten toch het franse stokbrood! Er zijn 2 metro stations vlakbij, logie met auto af te raden! Bij aankomst kregen we ook een stadsplan. Uit eten op zondag-avond veel keuze in Bercy Village, veel andere restaurants gesloten die avond.
Gereisd met partner in oktober 2011

Prima uitvalsbasis voor een stedentrip Parijs

Antoinette en Wietze, 31-10-2010

Hotel Le Quartier Bercy - Square is een prima uitvalsbasis voor een stedentrip Parijs. Hoewel de kamers aan de kleine kant zijn, zijn ze schoon en voorzien van goede bedden. De inrichting van het hotel is modern. Het ontbijt is voor Franse begrippen goed, wel elke dag hetzelfde. Het hotel is prima te bereiken met de metro vanaf Gare du Nord met de lijnen 5 en 8. Het metrostation Daumisnil ligt om de hoek van het hotel. Prima eten kun je in Au Metro, aan de place Felix.

Op dinsdag is er voor het hotel een markt, waar je alles kunt krijgen. Alle bezienswaardigheden zijn eenvoudig met de metro bereikbaar. Wij vonden het hotel een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Quartier Bercy-Square bij:

Gezellig, net en trendy hotel

Anke, 17-8-2010

Het hotel is vlakbij een metrostation gelegen en ligt achterin aan een binnenplaats waardoor het er heel rustig is. De kamers zijn niet erg groot, maar heel netjes, evenals de badkamer. Het ontbijt is goed en er is voldoende keuze. Heel vriendelijk personeel ook. Ideale uitvalsbasis voor leuke citytrip!
Gereisd met partner in maart 2010

Heerlijk en Trendy Hotel in hartje Parijs

S. de Ruiter, 10-8-2010

Echt een trendy / art hotel waarbij traditioneel en modern op zeer goede wijze worden gecombineerd. Aan een drukke winkelstraat bevindt zich achter een grote poort en een binnenplein dit mooie en moderne hotel, maar tussen echte Parijse gevels en binnentuinen. Heerlijk rustig en je merkt niets van de winkelstraat. Mooie strakke kamers, waarvan sommige met terras aan de kleine binnentuin. Heerlijk en voor Franse begrippen goed ontbijt in de mooie serre in de binnentuin. Alles om de hoek en een perfecte uitvalsbasis voor een stedentrip Parijs. Helaas geen parkeergelegenheid, maar in de meest straatje in Parijs is het in het weekend toch vrij parkeren. Uiteraard metro en de bekende Velib fietsen om de hoek.
Gereisd met partner in december 2009

Veel te kleine kamer!

Brend en Marjolein, 26-11-2009

Wij kwamen aan in het hotel en schrokken toch wel heel erg van de kleine kamer! Wij hebben via Vrijuit geboekt en over de grootte is niets gemeld. Standaardkamer is geen aanrader! Je kamer is echt alleen om te slapen! De douche is 1,5 bij 1,5.

Het ontbijt buffet is ronduit slecht!! Weinig tot geen keus, je zit bij je buren aan de tafel, het broos is oud evenals de koffie.

Wij hebben ons om laten boeken naar een "grotere" kamer voor 25,- per nacht extra. (wij hebben hier 5 dagen gezeten)

Het parkeren is een drama. Voor de deur is amper plek, of lopen (12 min.) naar het parkeerterrein 22,- per dag.

De uitstraling van het hotel is mooi, maar op de foto's lijkt het allemaal veel meer.

Metro is dichtbij.

De foto's zijn misleidend. De bar stelt bijvoorbeeld ook niets voor.

Samenvatting: Piepklein, gehorig, slecht ontbijt, kamers niet rookvrij, parkeergelegenheid slecht.

Wij kunnen ons niet neerleggen bij de positieve reacties van de vorige schrijvers.

Dit is een 2+ ** hotel.

Gereisd met partner in november 2009

prima voor een paar dagen Parijs

macha, 16-9-2009

Lekkere bedden maar inderdaad erg kleine kamers... Wel schoon en fris. En de lift is piepklein.

Hotel ligt in rustige, prima buurt, met warenmarkt op dinsdag en metrostation in de buurt. Vlakbij Viaduct des Arts. Tip: Fietsen huren in Parijs is een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2009

Prima hotelletje

Tamara, 26-10-2008

Hotel ziet er heel mooi uit, design ingericht en redelijk makkelijk te bereiken vanaf Gare du Nord. Maar.. schrik niet, de 'gewone'kamers zijn piep en piepklein, schat zo een 9m2! Je slaapt er natuurlijk alleen, maar het was wel even schrikken. Wel goed schoon en mooi. Ontbijt prima verzorgt, voldoende keuze en kan tot 10.00 uur. Ligging is wel ok, toch wel een klein beetje uit het centrum (arrond. 12) zou zelf als ik nog eens terug ga, liever in arrond.3 of 4 willen zitten. Parijs is natuurlijk ge- wel-dig. Mis zeker Park Luxembourg niet!
Gereisd met partner in oktober 2008

Prima hotel

Luuk en Annette, 15-9-2008

Nieuw opgeleverd, vanaf voorjaar 2008. Nette kleine kamers. Schoon, modern en aardig personeel. Heerlijk ontbijtbuffet.

Enige nadeel: ver van het centrum.

Opvallend: wij kwamen ook in dit hotel terecht nadat het 'collega' hotel Le Quartier Republique Le Marais geen kamers meer beschikbaar had na zgn waterschade. Wij vragen ons nog steeds af of dit wel echt waar is...

Gereisd met vrienden in april 2008

Verzorgd, modern hotel

Dorien, 15-9-2008

De inrichting is fris, modern en verzorgd. De kamers zijn niet groot maar proper en gezellig om in te slapen.

Het hotel ligt niet in het centrum maar heeft een goede ligging tov de metro (300 m) met twee verschillende haltes.

Zeker een aanrader in een rustige buurt.

Gereisd familie in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Quartier Bercy-Square bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Quartier Bercy-Square in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Quartier Bercy-Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Quartier Bercy-Square scoort een 7.69 uit 10 op basis van 12 reviews.