Uitstekend

4 reviews over Hotel Le Fabe in het Nederlands

Super gastvrij hotel

monique_17, 18-3-2011

Nadat wij een gratis upgrade aangeboden hadden gekregen naar een plaisir kamer Rugiada, kon onze trip natuurlijk al niet meer stuk. Erg uitgebreid ontbijt voor zo'n klein hotel, receptie staat altijd voor je klaar, prettige correspondentie per mail en uitstekende superschone kamers met goede bedden. Goed gelegen nabij metrostation maar ook de wijk Montparnasse is te lopen (veel restaurantjes).
Gereisd met partner in januari 2011

Prima hotel!

Anoniem, 24-8-2010

Leuk hotel in een leuke, niet al te toeristische buurt (wat je terugziet in de prijzen van nabijgelegen restaurants). Op loopafstand van de metro die je in enkele haltes naar alle grote toeristische attracties brengt. Zeer vriendelijk personeel, en mooie (wel wat kleine, maar dat is parijs) kamers met goede bedden. Goed ontbijt ook. Kortom aanrader!
Gereisd met partner in januari 2010

Klein en comfortabel

Niko, 15-7-2010

Goed modern hotel in gezellige wijk. Prima ligging t.o.v. metro, vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juli 2010

Heerlijk klein hotel

Wesley, 1-5-2010

Vorige week hebben wij genoten van een paar dagen weg Parijs. Via internet kwamen wij bij dit hotel, een echte aanrader!

Binnen 10 minuten ben je in het centrum, de metro zit praktisch om de hoek!

De omgeving van het hotel is leuk, vele restaurantjes en winkeltjes, een leuke wijk dus!

Het hotel zelf is goed verzorgd. Het betreft geen groot hotel (dik in de 30 kamers). Dit resulteert erin dat er echt persoonlijke aandacht is. De meeste werknemers spreken zowel engels als duits!

De kamers zijn niet heel groot maar erg modern en van alle gemakken voorzien!

Het ontbijt is ontzettend goed, wij waren in elk geval niet zoveel gewend van de fransen :). Diverse broodjes/jams/fruit/koffie/jus enz! Allemaal wel klein opgezet maar daardoor vonden wij het juist leuk

Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Fabe bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Fabe in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Fabe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Fabe scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.