2 reviews over Hotel Le Dindon in het Nederlands

thomas uit den helder, 27-9-2007

Een hele voordelige last-minute geboekt naar dit hotel. Ik verwachtte er van te voren niet te veel van, en uiteindelijk bleek het allemaal best mee te vallen. Verwacht geen uitgebreide voorzieningen, dit hotel is vooral een uitvalsbasis voor de toeristische activiteiten in Parijs, veel meer dan slapen moet je hier niet doen. Kamers zijn wel schoon en voorzien van een kluisje.
Gereisd anders in september 2007

leonie, 7-9-2007

Ga niet naar dit hotel.,Er zijn veel leukere hotels in Parijs. Op internet zag het er allemaal leuk uit, amar toen we aankwamen bleek het hotel in een achterstraat te liggen, voelde me niet veilig.
Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Dindon in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Dindon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Dindon scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.