Hotel Le Clos Medicis ***

Le Clos Medicis
8,8

4 reviews over Hotel Le Clos Medicis in het Nederlands

Isolde, 18-5-2007

Wat een tophotel is dit. We zijn hier terecht gekomen via Living Travel. Geen seconde spijt van gehad. Heel goed bereikbaar met openbaar vervoer, rechtstreekse verbinding met de RER vanaf Gare du Nord, 1 minuut vanaf RER halte Luxembourg. Hotel is prachtig ingericht, superschoon, personeel is vriendelijk, 24 uurs bemanning van de balie, vanwege de kleinschaligheid herkent men je direct. Kamers zijn wel wat klein en wij hadden één nacht wel geluiden van een feestje maar met het raam dicht merkte je dat niet. Ik zou absoluut weer naar dit hotel teruggaan!!

Gereisd anders in mei 2007

Annelies, 14-10-2005

1 nacht verbleven in hotel. Supervriendelijk personeel. Prachtige kamers, zeer zeer proper! Ontbijt niet overdadig maar alles zeer vers en heerlijk. Goede ligging, dichtbij Colosseum, 10 min van Notre Dame!

Ik ga zeker nog een keer terug!!!

Gereisd anders in oktober 2005

Roderick, 21-7-2005

Helaas slechts één nacht kunnen genieten van dit puike hotel.

Entree/Lounge: smaakvol zonder overdaad.

Kamer: idem

Ligging: Quartier Latin en zelfs met het raam open geslapen (zaterdagnacht en aan de achterkant)

Ontbijt: prima keuze en dito kwaliteit.

Conclusie: kom graag terug voor langer verblijf.

Gereisd anders in juli 2005

Verhoeven, 18-5-2004

zeer goed ontbijt.zalig bij mooi weer op het terras.
Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Clos Medicis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clos Medicis in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clos Medicis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Clos Medicis scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: