Hotel Kyriad Roissy Parc Des Expositions ***

Hotel Kyriad Roissy Parc Des Expositions
Kyriad Roissy Parc Des Expositions

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kyriad Roissy Parc Des Expositions bij:

2 reviews over Hotel Kyriad Roissy Parc Des Expositions in het Nederlands

Prima Hotel

Sensi, 22-6-2011

Hotel is prima gelegen als uitvals basis. Op 200 meter afstand is het metro station, welke je in ongeveer 40 minuten naar hartje Parijs brengt. Het hotel heeft een zeer ruime en afgesloten parkeergarage, alwaar je voor € 15,= per dag je auto kunt parkeren.

De keuken is goed te noemen en het ontbijt is voor franse begrippen uitgebreid en verzorgt. De kamers zijn niet erg groot, maar van alle gemakken voorzien. Dit inclusief een verkoelende airco. Voor kinderen is er in en rondom het Hotel weinig te beleven.

Gereisd zakelijk in juni 2011

Fantastische plek!!! Volgend jaar weer!

Daniel, 13-11-2010

We zijn lekker met zijn tweetjes naar Parijs gegaan. Even heerlijk uitrusten van het kikkerlandje. We hebben hier echt kunnen genieten, de omgeving was ook geweldig en de service optimaal. Wel moest ik even wennen aan het pasjessysteem voor het licht.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Roissy Parc Des Expositions in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Roissy Parc Des Expositions zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Roissy Parc Des Expositions scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: