Hotel Kyriad Noisel **

7,6

9 reviews over Hotel Kyriad Noisel in het Nederlands

toppie

eliza, 14-8-2008

een gezellig hotel 1 ste indruk wa al goed,nette slaapkamers,was koffie thee koekjes,enz aanwezig op kamer met een water koker,shampoo zeep,echt heel netjes,het ontbijt was perfect,echt een aanrader
Gereisd familie in juli 2008

Roland Peters, 15-5-2008

Een steengoed hotel voor die prijs. Chutelbussen rijden iedere 5 min. . Geweldig goed ontbijt en zeker uitstekend avondeten. (all you can eat and drink ) voor 20 euro per volwassene en maar 8 euro per kind tot 13.in het hotel.Goede schone kamers. tv? oke als je frans kunt. De receptie is prima ze doen alles om de gasten tevreden te stellen. Als ik terug ga naar disney neem ik dat hotel direct terug. Frankrijk is rookvij behalve buiten. best iritand. Maar voor de rest een prima tijd gehad. Wij hadden een twee persoonsbed en een stapelbed. Met drie personen goed te doen en kregen een campingbed voor een baby extra. Badkamer prima. (met ligbad en wc) zonder afzuiging, dat wel. Een dikke negen voor het algemeen beeld. Zeker doen als je naar Disney wilt met de kids en dan lekker in het hotel eten.

veel plezier in disney en hotel kyriad

Gereisd familie in mei 2008

Joke, 7-9-2005

Wij zijn in 2004 in februari in dit hotel geweest. Het is een prima hotel. Niet duur!!! Wij wilden en naar Parijs en naar Euro disney. Daarvoor is dit hotel ideaal. Je zit er precies tussen in. De metro is op de hoek.

WIj zijn met de auto gegaan en dat was prima te doen (route beschrijving bij de boeking via Touroperator)

Het onbijt was prima verzorgd.

Gereisd anders in september 2005

Van Ranst Hans, 21-5-2005

Prima hotel, gezellige, nette kamers. Goed ontbijtbuffetje. Geen aangename omgeving en metro is wel 20min. stappen. Verder wel een goede prijs/kwaliteitsverhouding!.
Gereisd anders in mei 2005

Anna en Sipke, 16-1-2005

Vorige zomer zijn we hier geweest, Direct toen we aankwamen werden we met open armen ontvongen, en hoewel we ons nog lang niet konden inchecken, mochten we de kamer al in kregen zelfs nog een Gratis maaltijdje van de baas.

Leuk gesprek met hem gehad (in gebrekkig engels) want we waren toch vroeg.

Daarna zij we naar disneyland gegaan, toch wel een aardig eindje lopen vanaf het hotel. maar dat dan maar door de vingers zien, en klein minpuntje was koud douce water, maar dat is geloof ik heel normaal in hotels..

Al met al was dit voor ons een erg geslaagde vakantie, Zou het zo weer doen!

En raad het dan ook zeker aan.

Gereisd anders in januari 2005

karin, 29-8-2004

prima hotel. goede ligging t.o.v. eurodisney en parijs. hebben alles met de metro goed kunnen bereiken. afstand naar parijs geen bezwaar, je ziet ook onderweg nog iets en ach, je hebt toch vakantie.

alles dus goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in augustus 2004

Edith, 31-3-2004

Wij gingen voor Disneyland Parijs en daarvoor ligt het goed. Wel (te) ver van Parijs af, met de metro doe je er toch nog ruim 45 minuten over. Kamers waren niet zo bijzonder, erg krap en rommelig met tl-verlichting dus ook niet sfeervol. Personeel helaas nogal ongeinteresseerd, maar al met al wel een goed alternatief voor de dure Disneyhotels. Eigen auto is een must bij dit hotel!
Gereisd anders in maart 2004

Jurgen en Monique, 7-3-2004

We zijn hier meerdere keren geweest. En het is ons goed bevalen. Goede ligging tussen parijs en disneyland in. Dichtbij het metrostation. Schone kamers. Een aanrader voor een voordelige vakantie naar parijs. Je kan bij het hotel gratis pakeren.
Gereisd anders in maart 2004

Roy en Miranda, 22-1-2004

Goed hotel om te overnachten, we hebben alleen slecht geslapen, kamers nogal gehorig en dus toen onze buren om 01.00 in hun kamer kwamen konden we zo heel het gesprek meluisteren heel vervelend als je wilt slapen, dat vonden wij dus erg slecht doen we nooit meer!! verder service is er niet we hebben alles zelf moeten doen, prijs en kwaliteitsverhousing klopt volgens ons ook niet!! gelukkig bleven we er maar een nachtje.
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Noisel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Noisel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Noisel scoort een 7.56 uit 10 op basis van 9 reviews.