Hotel Korner Eiffel **

Korner Eiffel

Matig

4 reviews over Hotel Korner Eiffel in het Nederlands

Rene, 1-4-2007

Wij kwamen in dit hotel nadat ons geboekte hotel overbooked was. Het hotel ziet er onverzorgd uit. Toch hebben zij alle etages en kamers gerenoveerd. Onze kamer was klein maar netjes en schoon. Een goed bed en een prima badkamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De eetzaal zag er niet uitnodigend uit. De Metro is naast de deur en in de omgeving zitten supermarkten en restaurant voldoende.
      Gereisd anders in april 2007

Elke, 7-2-2006

Een goede uitvalbasis, is ook alles mee gezegd! Wel goede ligging bij metro, bakker en pinautomaat.
      Gereisd anders in februari 2006

fam. vd. Ven, 30-12-2004

zeer slecht en ouderwets hotel, ontbijt is alleen koffie 1 broodje en 1 jam, zonder borden, gewoon schandalig.
      Gereisd anders in december 2004

Lenny, 11-5-2004

Leuk hotel als uitvalsbasis: pinautomaat links naast de deur, bakkertje rechts en metroingang voor de deur. Ontbijt stelt weinig voor, kamer is ouderwets en krakkemikkig. Wel goed te doen als je overdags in de stad bent.
      Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Korner Eiffel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Korner Eiffel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Korner Eiffel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Korner Eiffel scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: