7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jardins d'Eiffel bij :

3 reviews over Hotel Jardins d'Eiffel in het Nederlands

Prima hotel midden in het centrum van Parijs

Aart, 22-4-2017

Goed: De locatie en garage. Hotel is midden in het centrum en de bezienswaardigheden zijn goed te bereiken. Eiffeltoren, Hôtel National des Invalides en metrostation op loopafstand. In de buurt leuke cafés en restaurant.

Minder goed: Weinig daglicht op de kamer.

Gereisd met partner in april 2017

goed hotel en prima ligging

emmetje74, 8-3-2010

bij ons verblijf werd de hal verbouwd, maar daar hebben we geen last van gehad.

Verder hadden we een normale kamer, die niet groot is, maar aangezien je toch op pad bent maakt dat verder niets uit. Wij hadden een kamer met balkon aan de tuinzijde en het voordeel was dat je de rolluiken elktrisch kon laten zakken zodat je een hele rustige en donkere kamer hebt. De kamer is netjes en heeft ook een minibar. Wij hebben zowiezo lekker geslapen!

Het hotel ligt in een rustige straat (zie foto) en heeft een parkeergarage (24 eur/24h) (zie ook de foto). Vanuit het hotel loop je zo naar de metro. Daar zit ook op de hoek een goed restaurant en kan je s'avonds laat buiten ook nog een snack of crepe halen. Wij hadden op de terugweg naar het hotel wat meegenomen voor een paar eurootjes.

De eifeltoren kan je lopend bereiken en hotel les invalides ligt aan de overkant.

Gereisd met partner in maart 2010

Net hotel, slechte service

Sam, 16-2-2010

Het is een net hotel, met een mooie ligging ten opzichte van het centrum. De mensen die er werken zijn vaak chagrynig en helpen je liever niet dan wel. Het toppunt was het ontbijt; om half 9 krijg je gewoon te horen dat de eieren vanochtend om 7u nog wel warm waren, en als je om half 10 komt is het brood op, helaas! Een ander nadeel is dat je nergens in het hotel gewoon kan zitten, alleen op je bed, of buiten het hotel in een restaurantje.

Voor degenen die geen ontbijt in het hotel willen en die 's avonds geen behoefte hebben aan een drankje voor het slapen is het wellicht een geschikt hotel. Persoonlijk zou ik de volgende keer voor een ander hotel kiezen!

Gereisd familie in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jardins d'Eiffel bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardins d'Eiffel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardins d'Eiffel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jardins d'Eiffel scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.