Hotel Jardins de Paris Montparnasse **

Hotel Jardins de Paris Montparnasse
Jardins de Paris Montparnasse
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jardins de Paris Montparnasse bij:

8 reviews over Hotel Jardins de Paris Montparnasse in het Nederlands

Prima Hotel

Kim, 5-1-2009

Een erg klein maar schoon hotel. Ontbijt is goed te doen, niet erg uitgebreid maar je kan onbeperkt eten en het is allemaal vers.

Voor de rest zijn ze erg gastvrij en helpen ze je graag als je iets nodig hebt of iets niet begrijpt. Lift is wel SUPERKLEIN maar gelukkig was er ook een trap. Verder is het hotel erg gehorig maar gelukkig zit het hotel niet in een drukke buurt dus erg vervelend is het niet. De badkamer had wel iets groter mogen zijn want als je de douche uitstapt sta je al zowat bovenop de WC. Verder ging de badkamer/wc deur niet dicht (de deurklink was weg) dus dat was niet al te prettig.

Maar al met al was het een prima hotel, zeker voor wat je ervoor betaald.

Gereisd met partner in december 2008

jeanpierre, 28-2-2008

kamer erg klein; wel iedere dag schoon bedden- en badkamergoed; bed erg smal en hard matras
Gereisd met partner in februari 2008

Toetelaar, 3-1-2008

Prima ontbijtbuffet! Perfecte locatie. Op loopafstand van de metro.
Gereisd met partner in december 2007

Ben van Heck, 24-8-2006

In de maand augustus is er een speciale prijs van 60 Euro per kamer en 4 Euro per persoon voor het ontbijt. Wij konden eten zoveel als we wilde er was wel een eenvoudige keuze maar wel lekker. De kamers zijn eenvoudig maar heel netjes, de badkamer is prima met een half lig/zit bad. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Wat heeft een mens meer nodig als in Parijs bent. Je komt voor de stad. Voor ons is dit voor herhaling zeker vatbaar.
Gereisd familie in augustus 2006

Jurgen, 13-10-2005

Prima hotel voor mensen die niet al te hoge eisen stellen. Alleen het noodzakelijke is aanwezig maar dat is geen probleem als je toch de hele dag op stap bent.

Personeel sprak Engels wat ook erg makkelijk is.

Bed en kussens hadden wel beter gekund en van de renovatie merkten we niet veel want het meeste zag er oud uit. Maar alles was verder redelijk schoon en dat is toch het belangrijkste.

Ontbijt niet gebruikt, supermarkten en bakkers vlakbij.

Gereisd anders in oktober 2005

liesbeth vermaercke, 7-6-2005

We zij hier dit jaar met onze school op

parijsreis geweest.

Het diende voor ons dus enkel om te ontbijten,en te slapen.

kamer was in orde;netjes,geen spullen die verdwenen,geen lekken,propere handdoeken in de(donkere)badkamer.

goed geslapen.

Vrouw aan t ontbijt is(was?) wel een chagrijnige ******,maar daar laat ik men eetlust ni door bederven.

Man aan de balie was erg behulpzaam,zocht voor mij het weerbericht op.

Ontbijt zelf was lekker en simpel.maar omdat we met heel veel volk waren,was er sprake van een tiental man die nog wat honger hadden erna.(en de supermarkt beroofden.)

Gereisd anders in juni 2005

Frank, 14-2-2005

Echt vuile kamers, tapit plein is ontzettend vies. Matras van bed was wel goed, evenals propere lakens.Snachts lekte het water in een van de hoeken van kamer 54. Isolatie is nihil. Ontbijt was ook niet goed. Koffiemachine defect de eerste dag en je moest alles zelf afruimen. Echt geen aanrader...
Gereisd anders in februari 2005

Erika, 5-1-2004

Het hotel is ons zeer slecht bevallen. Er waren veel mankamenten op de hotelkamers. Het personeel reageerde zeer onvriendelijk op klachten. Onze verwarming stond op de hoogste stand en er zat geen knop meer aan waarmee je hem uit kon doen. Als antwoordt na veel zuchten en steunen was, dat we het raam maar open moesten zetten... Het vroor! We hebben van de 4 nachten in drie verschillende kamers geslapen waarvan de laatste zogenaamd een hele dure kamer zou moeten, zijn als goedmakertje. Het leek niet eens op de foto die hier op het internet staat! En er is een duur paar schoenen van onze kamer verdwenen. Het personeel wist van niets. Uiteraard heb ik hiervan aangifte gedaan bij de politie. En mijn klachten heb ik bij de reisorganisatie gemeld. Dit hotel is een zeer slechte optie.
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardins de Paris Montparnasse in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardins de Paris Montparnasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jardins de Paris Montparnasse scoort een 6.56 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: