Hotel Jacques de Molay ***

Jacques de Molay
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jacques de Molay bij:

2 reviews over Hotel Jacques de Molay in het Nederlands

Schoon en ideaal qua ligging.

korthals altes, 6-5-2009

Service: het ontbijt werd niet vanzelf aangevuld voor de mensen die iets later dan de rest aanschuiven. Bediening in eetgedeelte was niet echt vriendelijk. Receptie was wel servicegericht. Kamers waren erg klein, maar wel leuk ingericht.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Klein fris hotel met veel kleur

Dirk, 21-9-2008

Hallo Allemaal,

Dit hotel is ons erg goed bevallen. Alles keurig voor elkaar en onlangs opgeknapt. De lobby kamers en gangen hebben allemaal frisse kleuren. Dat geeft een goede sfeer .Luxe douche met veel mogelijkheden. Stevige bedden beetje hard. Ontbijt is goed, beetje vreemd meubilair soort buitenstoeltjes maar past wel in de stijl van het hotel. Ligging midden in Paris. Personeel spreekt gebrekkig engels maar is behulpzaam. Op dag van vertrek mochten wij onze koffers achter de balie neerzetten zodat we zonder koffer nog een dagje van de stad konden genieten. Best bereikbaar met openbaar vervoer (Metro) . Geen parkeerplaats bij hotel.

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jacques de Molay in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jacques de Molay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jacques de Molay scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: