Hotel Ibis Montmartre St Lazare **

7,3

3 reviews over Hotel Ibis Montmartre St Lazare in het Nederlands

Prima, basic hotel

Janneke, 17-8-2009

Het is een prima hotel om de stad te verkennen. Goedkoop, ontbijtbuffet is uitgebreid en je kan kiezen of je daar wel of geen gebruik van wil maken.

Kamers zijn erg klein, maar wel schoon. Vooral de 'badkamer' is erg klein, maar alles functioneert prima en je komt niet naar Parijs om nu eens lekker uitgebreid te gaan badderen (tenminste, wij niet!)

Als je naar Parijs komt voor de stad, en niet om in een luxe hotel te verblijven, is het prima! Het ligt dicht bij een metrostation van waaruit je overal makkelijk kunt komen. Voor ons was het veruit het goedkoopste hotel, en bij een keten weet je dat het meestal wel oke is. Dat vonden wij een betere optie dan 1 of ander cheap hotelletje met kans op kakkerlakken, gore matrassen etc etc.

Gereisd met partner in december 2008

I.F., 25-2-2008

ligging is OK, ongeveer 300m van Metrostation. Kamers zijn OK, met uitzicht over groot kerkhof; Montparnasse. Parkeergarage ligt achter/onder hotel, maar laat je niet oplichten door "security" die zegt dat er geen plek is en dan geld wil.

Customerservice van hotel is heel erg slecht.

Receptie had perongeluk maar 1eu laten betalen voor overnachting. Bij thuiskomst kregen we mail dat we weg waren gegaan zonder te betalen en dat ze aangifte gingen doen... Erg aardig als je zelf een fout maakt.

Gereisd met partner in februari 2008

filip, 30-12-2007

Groot, modern stadshotel. Ruime, drukke receptie met vrinedeljk personeel. Hoewel kamer 626 eerder klein was had ik een prachtig uitzicht op de Cimetière de Montmartre. Kamer en badkamer heel proper. Flatscreentv op de kamer en een heerlijk ontbijtbuffet en dit in een 2 sterrrenhotel.

Indien u rustig wil logeren vraagt u best een kamer aan de achterzijde want de voorkant ligt aan een drukke straat. In een wip sta je met de metro aan de Champs Elysées en je zit dicht bij Montmarte. Kortom : Ibis Montmarte is een aanrader en verdient volgens mij zeker een derde ster!

Gereisd alleenreizend in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Montmartre St Lazare in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Montmartre St Lazare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Montmartre St Lazare scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.