7,4

8 reviews over Hotel Husa Grand Montmartre in het Nederlands

prima hotel nabij Moulin Rouge

Familie de Galan, 15-6-2010

Leuk hotel met uitermate vriendelijk personeel! goed ontbijtbuffet in een gezellige ruimte. Nabij metro station en goed te bereiken vanaf Gare du Nord. 's avonds moet je wel op je hoede zijn op de Boulevard de Clichy. Het hotel ligt op loopafstand van Montmatre en Sacre Coeur. Wij hebben een plezierig weekend gehad mede dankzij het vriendelijke personel!
Gereisd met partner in januari 2009

Marianne Derks, 8-1-2008

Goed ontbijtbuffet: verse broodjes, croissants, gekookte eieren, ham, worst, kaas (diverse soorten), diverse jams en diverse yoghurtjes, vers fruit, koffie, thee etc.

Schone kamers, schone lakens en handdoeken.

Vriendelijk personeel. Gedateerde inrichting maar schoon en netjes. Heel centrale ligging!

Gereisd met partner in december 2007

W. Rooijakkers, 23-12-2007

Het hotel viel ons erg tegen. We hadden er veel meer van verwacht, gezien de prijs die we ervoor moesten betalen. De ramen zaten met plakband dichtgeplakt, het bed was heel hard en in de douche kon je je kont nog niet keren! Het viel ons vies tegen. De ligging is leuk. Montmartre is een geweldig leuke buurt, met gezellige mensen en een goede sfeer. Overal lekkere eettentjes en het personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is echt typisch Frans, veel meer dan een croissant en een stuk stokbrood hoef je niet te verwachten. Ondanks het tegenvallende hotel hebben wij wel een geweldig leuke tijd gehad hoor, dat moet je namelijk toch zelf doen!
Gereisd met partner in december 2007

yves, 4-11-2006

we vonden alles in orde en het onybijt was goed verzorgd de kamer was goed de douche was wel beperkt in ruimte
Gereisd anders in november 2006

Jacky, 22-11-2005

Dit is alleen een hotel voor te overnachten en zeker niet om er langer te vertoeven dan nodig is.

Het is geen schoon hotel. Er wordt echt met de franse slag schoon gemaakt.

Het is oud. Behang waarvan er stukjes uit zijn gesneden en weer terug zijn geplakt, tegels in de badkamer die los zitten, wc die kapot is, douche die heel klein en niet al te fris is. Het enige voordeel is dat het vlakbij de Metro zit en er een parkeergelegenheid in de buurt zit. We hadden wel een hele rustige kamer en het ontbijt was goed. Ga er vooral niet heen voor een romantisch weekend maar als je redelijk wilt slapen in een rustige buurt is dit perfect. Oh ja, in de straat waar de Moulin Rouge zit zitten allemaal sexshops.

Gereisd anders in november 2005

kitty, 5-5-2005

Net terug uit parijs..heerlijk hotel om te overnachten, schoon en niet al te kleine kamers.ontbijt was goed en de ligging helemaal perfect!zeker een aanrader
Gereisd anders in mei 2005

Viktor, 3-5-2005

Prima hotel, op loopafstand van Moulin Rouge en metrostation. Een ideaal startpunt voor een verkenning van Parijs. Ook prima te bereiken vanaf Gare du Nord (10 minuten). Ontbijt is prima.
Gereisd anders in mei 2005

Wouter Jans, 20-2-2005

Prima hotel, erg goed verzorgd. Wordt dagelijks zeer goed schoongemaakt en het ontbijt is (zeker voor Franse begrippen) zeer goed, verse broodjes, koffie, jus d'orange, eitje en verse jam. De ligging is perfect, 150 meter van metrostation Blanche op Place Blanche (waar inderdaad de Moulin Rouge ligt!). Zeker een aanrader dit hotel.
Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Husa Grand Montmartre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Husa Grand Montmartre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Husa Grand Montmartre scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.