Aparthotel Home Plazza Le Patio Saint Antoine ***

Aparthotel Home Plazza Le Patio Saint Antoine
Home Plazza Le Patio Saint Antoine
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Home Plazza Le Patio Saint Antoine bij:

7 reviews over Aparthotel Home Plazza Le Patio Saint Antoine in het Nederlands

Goed gelegen

Frank, 28-7-2011

Het hotel is goed gelegen nabij metreostation nation waar bijna alle ov-lijnen komen. Het hotel is helemaal gerenoveerd. Hele mooie kamers en fantastische bedden. Alle kamers hebben een arico en een keuken met koelkast. Internet via de TV is heeeeeeel erg traag. 5 jaar geleden zijn we in dit hotel geweest toen was het een armoedige toestand maar nu echt heel mooi. De ontbijtzaal is erg krap ten opzichte van het aantal kamers. Het zou handig zijn als de 2e ontbijtzaal altijd open is. Maar het ontbijt zelf is heel goed!
Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima uitvalsbasis voor Parijs-centrum én Disney

Wouter Bakker, 7-6-2009

Hotel ligt op 400 mtr. van metro-knooppunt Nation (uitgang Voltaire). Handig station richting centrum en in 35 min. bij Disney. Straat niet bijzonder; diverse eetgelegenheden (sushi, Italiaan). We hadden 2 standaardkamers (aan binnentuintje op 2e verdieping) met verbindingsdeur. Kamer voor kinderen (17 en 13 jaar) met 2 aparte bedden. Wij prima 2-persoonsbed, maar smaller dan 1,80 mtr. Kamers niet ruim en ietsje gedateerd, maar functioneel ingericht mét bad (waarin je kunt douchen) en LCD-TV. Onze kamer zelfs met keukenblokje. Iedere dag schone lakens en (bad)handdoeken. Ontbijtruimte heeft 9 4-persoons tafels (dus soms eventjes wachten op plekje), maar ontbijtbuffet is prettig uitgebreid (allerlei broodjes, vleeswaren, roerei, jam/honing, yoghurt, fruit, thee/koffie/jus d’orange). Personeel spreekt ook Engels en is enorm serviceverlenend.

Parkeergarage (25 euro per dag) was minpuntje; al stekend en met slippende koppeling kon ik m’n Renault Espace maar net door de bochten wringen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

prima hotel

Petra, 28-12-2008

knus hotel, absoluut niets op aan te merken. op loopafstand van metro. ontbijt erg uitgebreid. parkeergarage onder hotel.
Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Prima hotel.

Annemiek, 18-10-2008

Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand bij twee metrostations, waardoor je snel in het centrum bent. Je kunt er goed met de auto komen en de auto bij het hotel parkeren of in een parkeergarage een straat verder. Vrij modern hotel, netjes en een goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Vrij rustige omgeving.
Gereisd met partner in oktober 2008

Michelle, 26-12-2007

Ronduit slecht. Het gezellige winkelstraatje blijkt een ghetto. De buurt holt achteruit. 'Op loopafstand van de Bastille', trek gerust je stappers aan. Uitzicht op de tuin blijkt een blinde muur. De badkamer is gewoon vervallen en de bedden zijn van het type campingmatrasje, met dékens. De receptionist is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en kan er ook niets aan doen dat hij in zo'n vreselijke toko werkt. Echt jammer,de verwachtingen waren hoger, wij komen regelmatig in Parijs en dit is het slechtste hotel tot nu toe. Wij hebben onze vakantie afgebroken.
Gereisd met partner in december 2007

W.J.M. van den Bulk, 1-8-2007

Zeer mooi, schoon hotel zeker voor parijs. Kamers zijn redelijk ruim. Ontbijt is goed, ruim assortiment. Enige minpunt is de kwaliteit van de bedden, die zakte dóór, zouden verniewd moeten worden (wij zaten in kamer 28)
Gereisd met partner in juli 2007

Miranda, 18-7-2007

Heel leuk en mooi hotel, maar wel prijzig. Het bestaat uit 3 gebouwen, met daartussen leuke patio's met mooie bloemen, alles ziet er mooi en heel verzorgd uit. Lekker ontbijt! Wel kleine kamer maar daar ben je toch niet vaak. Dichtbij metro. Ik vind het een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Home Plazza Le Patio Saint Antoine in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Home Plazza Le Patio Saint Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Home Plazza Le Patio Saint Antoine scoort een 7.14 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: