Hotel Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport ****

Hotel Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport
Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport bij:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport in het Nederlands

Niet echt slecht (maar ook niet geweldig)

Marjonijntje, 20-7-2009

Hotel gekozen omdat het dicht bij het vliegveld was. Kamers waren okee, beetje oudbollig. Bed was erg hard. Het ontbijt was op zich niet slecht. Stokbrood, kaas (geen franse), ham, jam, cornflakes, melk, aangelenge sinaasappelsap, crossants, chocoladebroodjes. Ik sluit me aan bij de mening van mijn voorganger dat het geen zin heeft om in het rastaurant van het hotel te eten. Ik vond het veel geld voor iets wat neit zo bijzonder was. Daarbij was het personeel ook niet echt vriendelijk. Een tip voor mensen die met de auto komen: voor de parkeerplaats achter de slagboom betaal je een hoop geld per nacht, parkeren voor het hotel en rechts naast het hotel is gratis. Er zijn echter niet veel gratis parkeerplaatsen. Mocht je dus een plekje vinden; gauw gaan staan! :)
Gereisd met partner in mei 2009

robn, 15-10-2007

Prima slaaphotel als je in de buurt van Luchthaven moet zijn (CDG terminals of Cargo area).

Maar ga nooit het avond eten hier doen.

Ook niet als het regent...

Gewoon het dorpje Roissy inlopen (ligt achter het hotel) - daar zijn genoeg restaurantjes.

Slaapkamer etc prima in orde.

ps - ontbijt geen probleem, is ook incl kamerprijs

Gereisd anders in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Paris-Charles de Gaulle Airport scoort een 7.44 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: