Hotel Hipotel Paris Belleville

Hotel Hipotel Paris Belleville
Hipotel Paris Belleville
2,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hipotel Paris Belleville bij:

2 reviews over Hotel Hipotel Paris Belleville in het Nederlands

Verschrikkelijk

Mevrouw Brouwer, 10-8-2017

Mijn vriend en ik zijn vandaag teruggekomen uit dit hostel. Normaal zou ik nooit de moeite doen om een recensie te schrijven maar voor dit hostel neem ik de tijd. Toen we aankwamen werden we helemaal niet geholpen we moesten het maar zelf uitzoeken. Onze kamer was erg vies, de douche kapot en de wc's waren bijna altijd verstopt en vies. Mijn vriend en ik zijn hier twee dagen eerder weggegaan omdat we erachter kwamen dat er wat gestolen was uit onze kamer. Toen we dit aan de eigenaar vertelde reageerde hij heel nonchalant met een soort ingestudeerd praatje en moesten we het maar uitzoeken. Ik zou hier absoluut niet naartoe gaan! Er wordt gewoon gestolen van je kamer!
Gereisd met partner in augustus 2017

NOOIT MEER

Chris, 27-4-2010

ik heb nog nooit een recensie geschreven en ben ook niet zo klager. Maar dit was echt een goor hotel, vieze dekens, onverzorgd, vies bed en handdoeken, goor. Verf bladerde af van de muur, het leek alsof het hotel midden in een verbouwing zat. Gehorig en ik heb er zelfs luis opgelopen. Betaal liever wat meer dan dit vieze hotel
Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipotel Paris Belleville in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipotel Paris Belleville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hipotel Paris Belleville scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.