Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Charles De Gaulle Airport**** bij :

1 review over Hotel Hilton Charles De Gaulle Airport in het Nederlands

ok

silvia, 15-11-2009

Het is een erg mooi en schoon hotel, met mooie, schone, ruime kamers. Goed geïsoleerd, want er lag een landingsbaan tegenover mijn hotelkamer, maar hoorde er niets van. Het personeel was vriendelijk, maar sprak bijna geen woord Engels (erg slecht voor een Hiltonhotel). De ligging vond ik ook niet echt prettig, was nog een uur met de trein naar het centrum, voordeel was wel dat het treinstation vlak bij het hotel lag. Het eten vond ik echt heel erg tegenvallen. Erg duur en bijvoorbeeld de biefstuk zat vol met spieren en pezen.
Gereisd zakelijk in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Charles De Gaulle Airport in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Charles De Gaulle Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Charles De Gaulle Airport scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.