De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hidden**** bij :

3 reviews over Hotel Hidden in het Nederlands

In 1 woord .... Super!

daisy kerkhofs, 17-2-2014

Hidden hotel is gelegen aan de Arc Triomph en dus kortbij een hoofdlijn van de metro (3 minuten wandelen). Een zeer gunstig vertrekpunt voor de nodige sightseeing te ondernemen. Het Hidden Hotel beschikt over 35 luxueuze kamers. Ze zijn vrij klein (zeer klein toilet), maar alle voorzieningen zijn aanwezig. De kamers zijn zéér proper en romantisch ingericht. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. 's Morgens konden we gebruik maken van een uitgebreid ontbijt, alles zelf bereid door de kok (muffins, croissants, home made yoghurt, cake, quiche,...). Lounge-gedeelte heel huiselijk en warm (veel hout).

In dezelfde straat, de beste sushi van Parijs (Sushi WADA). Streling voor de tong, zoiets nog Nooit gegeten. Doen!

Ik raad dit hotel aan, zeker voor "Parijs voor beginners", alleen al door de ligging.

Gereisd met partner in februari 2014

Leuk maar niet bijzonder

Ronaldo, 10-9-2012

September bij "hotel Hidden Parijs" een kamer gehuurd. Werden leuk ontvangen door een Nederlands sprekende medewerker. Klein hotel. Groot minpuntje: Ze hebben twee aparte ontbijtzalen. 1 zaal waar je alleen koude gerechten kan krijgen en 1 zaal waar je alleen warme gerechten kan krijgen. Maar als je allebei (warm en koud) zou willen dan heb je pech gehad. Zalen zit niet aan elkaar geschakeld. Wij hebben gekozen voor de zaal met warme gerechten. Helaas viel dit behoorlijk tegen. Een mini buffetje met wat kaas en ham. Koffie duurde ongeveer 15 minuten voordat we onze eerste kopje koffie hadden. Stond 1 medewerkster die eitjes moest bakken, buffetje (heel klein) moest aanvullen etc. Dus geen aanrader. Kamer: we hadden een kamer met bad genomen. Leuk ingedeeld maar erg klein. TV was kapot en s'nachts was het erg lawaaierig. Voor twee nachten moesten we € 630 afrekenen. En daar zat het ontbijt dus niet bij. De cocus-matrassen waar veel reclame voor wordt gemaakt vonden wij erg hard liggen.
Gereisd met partner in januari 2012

Super hotel!

Sandra, 21-5-2010

Fijn hotel met voor Parijse begrippen ruime en mooie kamers.

Rustig gelegen, maar wel vlak achter de Arc de Triomph, ideale uitvalsbasis.

Goede bedden en lekker uitgebreid ontbijt.

Boek via bookings.com voor een goede deal.

Gereisd met partner in april 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hidden**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hidden in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hidden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hidden scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.